Wiadomości branżowe

3M i Nobel Media ogłaszają międzynarodowe partnerstwo

3M i Nobel Media zapowiedziały międzynarodowe partnerstwo, które połączy siły dwóch uznanych organizacji zaangażowanych w rozwój innowacyjności, edukacji i badań naukowych.Nobel Media popularyzuje Nagrodę Nobla wśród milionów ludzi na całym świecie poprzez inspirujące wydarzenia, media cyfrowe oraz specjalne wystawy i działania poświęcone dziedzictwu Alfreda Nobla, a także osiągnięciom laureatów Nagrody Nobla.Jako jeden z międzynarodowych partnerów, 3M wniesie do współpracy bogatą wiedzę i doświadczenie naukowe. 3M będzie współpracować z Nobel Media przez kilka lat, aby nagłaśniać ważne globalne kwestie, takie jak przyszłość edukacji naukowej oraz zrównoważony rozwój.„Czujemy się zaszczyceni, że 3M i wszystko, co symbolizuje nasza marka, dołącza do Nobel Media oraz wartości reprezentowanych przez Nagrodę Nobla – powiedział Inge Thulin, prezes i dyrektor generalny 3M. – Partnerstwo da nam szansę wspólnie skupić się na edukowaniu, inspirowaniu i angażowaniu szerszego grona odbiorców w ważne kwestie, które wpływają na życie ludzi na całym

3M i Nobel Media zapowiedziały międzynarodowe partnerstwo, które połączy siły dwóch uznanych organizacji zaangażowanych w rozwój innowacyjności, edukacji i badań naukowych.

Nobel Media popularyzuje Nagrodę Nobla wśród milionów ludzi na całym świecie poprzez inspirujące wydarzenia, media cyfrowe oraz specjalne wystawy i działania poświęcone dziedzictwu Alfreda Nobla, a także osiągnięciom laureatów Nagrody Nobla.

Jako jeden z międzynarodowych partnerów, 3M wniesie do współpracy bogatą wiedzę i doświadczenie naukowe. 3M będzie współpracować z Nobel Media przez kilka lat, aby nagłaśniać ważne globalne kwestie, takie jak przyszłość edukacji naukowej oraz zrównoważony rozwój.

„Czujemy się zaszczyceni, że 3M i wszystko, co symbolizuje nasza marka, dołącza do Nobel Media oraz wartości reprezentowanych przez Nagrodę Nobla – powiedział Inge Thulin, prezes i dyrektor generalny 3M. – Partnerstwo da nam szansę wspólnie skupić się na edukowaniu, inspirowaniu
i angażowaniu szerszego grona odbiorców w ważne kwestie, które wpływają na życie ludzi na całym świecie”.

Ważnym aspektem partnerstwa będzie wykorzystanie wspólnych wartości Nobel Media i 3M do opracowania nowych koncepcji i działań, które zwiększą wpływy obu organizacji.

Poprzez naukę i badania możemy poszerzyć ludzką wiedzę i naprawdę uczynić świat lepszym miejscem — powiedział Mattias Fyrenius, dyrektor generalny Nobel Media. — W Nobel Media naszą pasją jest dzielenie się tą opinią ze światem oraz inspirowanie ludzi do angażowania się w sprawy bliskie naszemu sercu: naukę, badania, edukację, zagadnienia pacyfistyczne i literaturę. Wierzymy, że wszystkie te wartości są bliskie również firmie 3M, więc z dumą witamy ją dziś jako naszego nowego partnera”.

3M będzie sponsorem wydarzenia Nobel Prize Series Dubai, które odbędzie się w Dubaju dniach 20-21 marca 2016 r. Wezmą w nim udział trzej laureaci Nagrody Nobla – Martin Chalfie (chemia, 2008), George F. Smoot (fizyka, 2006) oraz Kurt Wüthrich (chemia, 2002) – a także liderzy biznesowi, naukowcy, decydenci i studenci. Motywem wydarzenia będzie „Nauka dla życia”, a celem zwiększenie publicznego zaangażowania w naukę

A to już wiesz?  Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych


dostarczył infoWire.pl

  • 3M i Nobel Media ogłaszają międzynarodowe partnerstwo (1).tif
  • 3M i Nobel Media ogłaszają międzynarodowe partnerstwo (2).jpg
  • 3M i Nobel Media ogłaszają międzynarodowe partnerstwo.jpg

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy