Data publikacji: 20.09.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 Prognozy na 2020 rok
Kategoria: wydarzenia, internet
”Predicts 2017”
W swoim tegorocznym raporcie ”Predicts 2017” firma badawcza Gartner, przedstawiła 4 bardzo odważne prognozy na 2020 rok, oto one:
Do 2020 roku, 20% Dyrektorów IT będzie raportowało bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
Do 2020 roku, 15% Dyrektorów działu Digital / Data awansuje do pozycji Prezesa, Dyrektora Zarządzającego lub Dyrektora Marketingu.
Do 2020 roku, 100 miliionów klientów będzie dokonywać zakupów poprzez rozwiązania wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość.
Do 2020 roku, wirtualni doradcy będą uczestniczyć w większości interakcji sprzedażowych i biznesowych
Przy założeniu, że w Polsce nowe rozwiązania digitalowe wprowadzane są z 1 – 2 letnim opóźnieniem, to tylko pokazuje kilka ważnych trendów, na które warto się już dzisiaj przygotować. Te firmy i osoby, które jako pierwsze będą wprowadzać innowacja, mają największe szanse na dynamiczny rozwój.
Mediarun od szeregu lat, informuje o trendach z obszaru digital, oraz organizuje konferencje branżowe, jedna z nich odbędzie się już za tydzień, 27 września w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie – i jest ona w całości poświęcona trendom digitalowym jej tytuł to:
DIGITAL PROGRAMMATIC & WEB TECHNOLOGY TRENDS 2018
Na konferencji wystąpią eksperci z: GOOGLE, CREDIT AGRICOLE, IDC, BRAND24, BUSINESS FACTORY, SAMSUNG, ABR SESTA, MEDIA & LEADS, PEUGEOT, POCZTA POLSKA, ADFORM, SATAKU, DESMART, USER ENGAGE, ISLAY, NETSPRINT, L-S-W, STARCOM.
Podczas konferencji poznasz case-study, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów na 2018 – 2010 z obszaru Digital Marketingu, Programmatic Marketing oraz Web Trends, które pomogą ci lepiej przygotować działania na koniec 2017 i 2018 rok.
Obok wiedzy, będziesz miał okazję do rozmów kuluarowych podczas czterech przerw netwokingowych, a oto tematy wystąpień i prelekcji
Sławomir Kochański – Head of Digital PEUGEO
Transformacja reklam digitalowych w erze sztucznej inteligencji
Arkadiusz Łatko – Digital Marketing Manager BANK CREDIT AGRICOLE
Quo vadis Programmatic – Czy warto stosować DMP i jakie to może dać korzyści?
Sebastian Starzyński – Prezes ABR SESTA
Sztuczna inteligencja w służbie marketingu
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist BRAND24
Kiedy marketing spotyka monitoring – co, jak, gdzie i po co?
Ewa Lis – Marketing Director CEE & CIS, IDC
CMO w krainie DX, CX i Big Data
Tomasz Przybyłowicz – CEO & Founder MEDIA&LEAD
Jak w mierzalny sposób optymalizować kampanie internetową, gdy klient nie ma konwersji na swojej stronie www?
Agnieszka Chabrzyk – Country Director Poland, BUSINESS FACTORY
Wyższe konwersje dzięki najnowszym narzędziom Facebooka – DPA, pDPA & DCO. Co to jest i jak działa – Case studies
Karolina Kuczera – Skórzyńska – Strategy Department Director – POCZTA POLSKA
Zarządzanie transformacją cyfrową oraz projektami IT w rozbudowanych organizacjach w kontekście Gry o Tron
Szymon Kosiński – Prezes, SATAKU
Angażujące Rich Media w Programmaticu – Case Study
Bartosz Malinowski – Head of CEE & MENA , ADFORM
Jak osiągnąć ponad przeciętne wyniki Case Study – Prudential – Programmatic Rich Media
Damian Winkowski – Partner DESMART
Świat w 2030 – 6 trendów technologicznych, które wykreują przyszłość
Łukasz Chwiszczuk – Head of Digital Performance – MEDIA GROUP
Wyszukiwarka bez słów kluczowych – poznajcie Google Search 2018
Maciej Kubiak – Adwokat, Partner L-S-W
Zagrożenia dla marketerów online & digital w kontekście RODO. Jak przygotować działania digital od strony prawnej aby zabezpieczyć firmę przed ewentualną maksymalną karą 25 000 000.
Tomasz Wileński – Prezes ISLAY
Kupić media czy zaangażować influencerów? Prawdy i mity o ich sile społecznościowej.
Na wiele więcej pytań znajdziesz odpowiedzi podczas przerw networkingowch.
Jeśli program konferencji jest dla Ciebie intersujący i masz czas 27 września, to mamy jeszcze miła informację, dla osób które polubią profil Facebookowym Marketingsummit https://www.facebook.com/marketingsummit.eu/, mamy voucher o wartości 500,00 zł brutto do wykorzystania do 26 września.
Aby z niego skorzystać, wystarczy na stronie konferencji, http://marketingsummit.eu/digital-programmatic-marketing-summit-2017-warszawa-2-edycja/ rejestrując się podać hasło: mr-fb-500
Dlatego zgodnie z zasadą Pareto, dobrym rozwiązaniem jest do 20% czasu poświęcać na rozwój, a 80% czasu na planowanie i pracę, nie mówiąc już o inne zasadzie, że nowej wiedzy i kontaktów nie zdobywa się siedząc za biurkiem.
Jeśli 27 września, jesteś dostępny to wykorzystaj voucher i zainwestuj czas w swój, w rozwój i weź udział w konferencji 😉
Rejestracja na stronie: http://marketingsummit.eu/bilety-pakiety/
Obserwuj Marketingsummit.eu na Facebooku
https://facebook.com/marketingsummit.eu
Formularz akredytacyjny:
http://marketingsummit.eu/pl/register-pl/
źródło: Biuro Prasowe Mediaruncom Ltd.
Załączniki:
Hashtagi: #wydarzenia #internet
