Komunikat prasowy Kraków, 21 września 2020 r.Michał Sosin, nowy Członek Zarządu wesprze MedApp w dalszej komercjalizacji i rozwoju produktów Rada Nadzorcza MedApp S.A. – polskiej spółki technologiczno-medyczn
RAAL-Requisite SR1a – Wstęgowe Monitory NagłowneSłuchawki Raal-Requisite SR1A to pierwsze na świecie nagłowne monitory odsłuchowe, wyposażone w głośniki wykonane w technologii wstęgowej, zapewniając tym samym niespoty
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Event date: 2012-01-30 W dniach od 30 stycznia do 4 lutego 2012 r. w Walencji, Hiszpania, odbędą się pierwsze warsztaty nt. telemedycyny w zakresie otyłości, nadwagi i zaburzeń trawienia. Badania wskazują, że do roku
InFakt uruchamia program Bug Bounty. Będą nagrody za wykrycie luk bezpieczeństwaFirma inFakt, jako jedna z pierwszych w Polsce, otwiera program Bug Bounty. Podobnie jak największe firmy technologiczne na świecie, chce płacić u�
Event date: 2011-11-02 W dniach od 2 do 4 listopada 2011 r. w Kristiansand, Norwegia, odbędzie się konferencja pt. "Nowe trendy w matematycznej edukacji specjalnej - problemy i możliwości". Termin edukacja specjalna odno
Event date: 2012-03-11 W dniach 11 - 13 marca 2012 r. w Berlinie, Niemcy, odbędzie się międzynarodowa konferencja nt. mobilnego nauczania. Od pojawienia się mobilnego nauczania, postępy w praktyce i badaniach w tej dzie
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzywi owoców. Freggia prezentuje wyjątkowe urządzenie, k
Event date: 2011-10-31 W dniach od 31 października do 3 listopada 2011 r. w Brukseli, Belgia, odbędą się trzecie międzynarodowe warsztaty nt. modelowej inżynierii usług. Inżynieria modelowa (MDE) polega na dostarczan
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami