Event date: 2011-10-18 W dniach 18 - 21 października 2011 r. w Noordwijk, Holandia, odbędą się 33. warsztaty ESA nt. wyzwań w systemach anten kosmicznych. Wydarzenie poświęcone będzie problemom stojącym przed systema
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Event date: 2012-05-23 W dniach 23 - 25 maja 2012 r. w Marsylii, Francja, odbędzie się wydarzenie pt. "Międzynarodowe sympozjum nt. HIV i pojawiających się chorób zakaźnych". Zapobieganie chorobom zakaźnym oraz kontr
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
Event date: 2011-10-17 W dniach 17 - 19 października 2011 r. w Wersalu, Francja, odbędzie się piąte spotkanie Międzynarodowego Towarzystwa na Rzecz Poprawy Bezpieczeństwa w Kosmosie - bezpieczniejszy kosmos na rzecz bezp
Event date: 2012-02-14 Dnia 14 lutego 2012 r. w Lizbonie, Portugalia, odbędą się warsztaty nt. opracowywania inteligentnych interfejsów użytkownika na potrzeby e-dostępności. Nowoczesne badania nad inteligentnymi syst
Event date: 2012-04-16 Dnia 16 kwietnia 2012 r. w Lyonie, Francja, odbędą się warsztaty nt. powiązanych danych w Internecie. Internet nieustannie przekształca się z medium służącego do publikacji dokumentów tekstow
Event date: 2012-03-29 W dniach 29-30 marca 2012 r. w Brukseli odbędzie się wydarzenie pt. "Seventh Annual Public Conference of the European Technology Platform for the Future of Textiles and Clothing" (Siódma doroczna pub
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł