INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawki
Event date: 2011-12-16 Dnia 16 grudnia 2011 r. w Brukseli, Belgia, odbędzie się otwarte spotkanie zamykające projekt ONE-P. Organiczna elektronika i fotonika to stymulujące technologie, które mogą odegrać istotną rol
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
Event date: 2012-03-19 W dniach od 19 do 23 marca 2012 r. w Lugano, Szwajcaria, odbędą się trzecie międzynarodowe warsztaty nt. wszechobecnej współpracy i portali społecznościowych. Szybki rozwój społeczności inter
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
Event date: 2011-12-12 W dniach 12 - 14 grudnia 2011 r. w Sydney, Australia, odbędzie się międzynarodowa konferencja nt. przetwarzania w chmurze i ekologicznej informatyki. Przetwarzanie w chmurze zdobywa pozycję nowej,
Event date: 2011-10-27 W dniach 27 - 28 października 2011 w Brukseli, Belgia, odbędzie się konferencja zamykająca projekt IKNOW (Wzajemnie łącząca się wiedza). Projekt, dofinansowany z budżetu Siódmego Programu Ram
Event date: 2012-01-26 W dniach 26-28 stycznia 2012 r. w Stambule, w Turcji odbędzie się piąta konferencja poświęcona postępom w zwalczaniu aspergilozy. Aspergillus (kropidlak) to rodzaj grzyba, którego zarodniki znaj
Event date: 2012-02-24 W dniach 24 - 26 lutego 2012 r. w Rzymie, Włochy, obędzie się pierwsza międzynarodowa konferencja nt. sieci sensorowych. Obecne trendy wskazują, że w niedalekiej przyszłości niskokosztowa techn
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami