nowe produkty Technologie usługi

Bank Pekao S.A. udostępnia mojeID

Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości online. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki temu zdalnie można wykonać czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z

Data publikacji: 06.08.2019
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bank Pekao S.A. udostępnia mojeID
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości online. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki temu zdalnie można wykonać czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z kurierem. Bank Pekao S.A. udostępnia mojeID nowe produkty, usługi, technologie - Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości online. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki temu zdalnie można wykonać czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z kurierem.

Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości online. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki temu zdalnie można wykonać czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z kurierem.

mojeID to rozwiązanie dostarczane przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR), które pozwala na zdalne potwierdzanie tożsamości. Bank Pekao S.A. jest jednym z pierwszych bankowych dostawców tożsamości, którego klienci będą mogli korzystać z możliwości mojeID.

– W Pekao mocno stawiamy na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania, których celem jest zapewnienie wygody i szybkości korzystania z usług bankowych. Stale dodajemy nowe możliwości do naszej bankowości mobilnej PeoPay oraz bankowości internetowej. Jesteśmy aktywnym uczestnikiem prac nad usługami ułatwiającymi funkcjonowanie cyfrowej gospodarki, czego przykładem jest udostępnienie naszym klientom nowoczesnego rozwiązania w zakresie elektronicznej identyfikacji online w ramach usługi mojeID – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

mojeID to ogromne ułatwienie w procesie przenoszenia usług do świata cyfrowego. Wypełnia również lukę istniejącą do tej pory w sektorze e-commerce w zakresie potwierdzania tożsamości – https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowosc-elektroniczna/PekaoID.html.

– Potrzeby banków w kwestii cyfryzacji usług są coraz większe. Nie inaczej ma się sytuacja np. w e-commerce czy innych obszarach usług świadczonych online. Jako technologiczny partner sektora bankowego dostarczamy nowe rozwiązania składające się na ekosystem  zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych. Cieszymy się, że Bank Pekao S.A. przystępuje do usługi mojeID i udostępnia swoim klientom możliwość korzystania z potwierdzania tożsamości online – mówi Piotr Alicki, prezes Zarządu KIR.

A to już wiesz?  Ruszył program Panasonic CLUB

mojeID odpowiada na rosnącą potrzebę zapewnienia wygodnego i uniwersalnego rozwiązania w zakresie elektronicznej identyfikacji online konsumentów i obywateli do usług zarówno oferowanych przez dostawców komercyjnych, jak i administracji publicznej.

źródło: Biuro Prasowe Bank Pekao SA
Załączniki:
Bank Pekao S.A. udostępnia mojeID nowe produkty, usługi, technologie - Klienci Banku Pekao S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID do potwierdzania swojej tożsamości online. mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, dzięki temu zdalnie można wykonać czynności, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z kurierem.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy