Data publikacji: 12.03.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Bez względu na to, co mówi mama, teraz pranie w zimnej wodzie jest skuteczne”. Nowa kampania pralek firmy Samsung
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie
Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa pralek firmy Samsung. Działania będą promować nowe pralki Eco Bubble z linii Crystal Gloss, dzięki którym pranie jest skutecznie nawet w niskiej temperaturze.
Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa pralek firmy Samsung. Działania będą promować nowe pralki Eco Bubble z linii Crystal Gloss, dzięki którym pranie jest skutecznie nawet w niskiej temperaturze.
W kampanii firma Samsung mówi, że warto zmienić przyzwyczajenia dotyczące sposobu prania. W pralkach Eco Bubble pranie w niskiej temperaturze jest tak samo skuteczne jak w wysokiej. Ponadto technologia Eco Bubble chroni tkaniny przed uszkodzeniem oraz zapewnia najwyższą klasę energetyczną A+++. Eksperci z firmy Samsung zachęcają do rezygnacji ze starych nawyków. „Dotychczas nasze mamy mówiły, że jeśli ubrania mają być czyste, należy je prać w wyższej temperaturze. Na szczęście teraz możemy sami przekonać się o skuteczności prania w chłodnej wodzie”
Nowe pralki Eco Bubble z linii Crystal Gloss nie tylko zapewniają doskonałe efekty w praniu, ale również mają wyjątkowy design. Kryształowe wykończenia sprawiają, że wnętrze każdej łazienki nabiera luksusowego wyglądu.
Jednocześnie trwa akcja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”. W ramach, której można uzyskać zwrot pieniędzy za pralkę Eco Bubble w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli z jakiegoś powodu urządzenie nie spełnia oczekiwań klienta. Akcja prowadzona będzie w punktach sprzedaży, a także poprzez reklamę w prasie i internecie. Promocja trwa do 30 kwietnia 2013. Regulamin promocji dostępny jest na stronie www.ecobubble.samsung.pl
W trakcie kampanii w kinach będą emitowane 60 sekundowe spoty, natomiast w najważniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w TVN, TVN 24, TVN Style, TVP1, TVP2 i Polsat, pojawią się 15- i 30-sekundowe filmy reklamowe. Reklamy Eco Bubble będą obecne w pismach wnętrzarskich, lifestylowych, kobiecych i parentingowych.
Zaplanowano również kampanię w największych serwisach: Onet.pl, Gazeta.pl, YouTube.com, Ceneo.pl czy Allegro.pl. Za lokalizacje kampanii odpowiada agencja Cheil Germany GmbH Polish Branch. Z kolei za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw. Kampanię w mediach zaplanował i realizuje dom mediowy Starcom.
Kampania ma dedykowaną stronę internetową, która znajduje się pod adresem: www.ecobubble.samsung.pl
Pralki Eco Bubble produkowane są m. in. w fabryce pralek i lodówek firmy Samsung we Wronkach pod Poznaniem. Koreański koncern zdecydował się na kupno fabryki urządzeń AGD w 2010 r. Inwestycja pozwala firmie Samsung na wprowadzanie na rynek europejski pralek i lodówek, skrócenie czasu dostaw produkowanych urządzeń oraz w znaczący sposób zwiększa wydajność globalnej produkcji tej kategorii produktowej
źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie
