media Technologie

Branding Ericssona na stadionie Legii Warszawa.

Branding Ericssona na stadionie Legii Warszawa.
Hasło „Stadium Connectivity Partner” znalazło się na mega boardzie umieszczonym na fasadzie stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Tytuł ten nawiązuje do roli jaką Ericsson pełni w porozumieniu między firmą a Klubem Legia Warszawa. Rozwiązania firmy Ericsson poprawią łączność na stadionie a poprzez platformę usługową widzowie będą uczestniczyli w wydarzeniach w wirtualnie rozszerzony

Data publikacji: 21.05.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branding Ericssona na stadionie Legii Warszawa.
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama

Hasło „Stadium Connectivity Partner” znalazło się na mega boardzie umieszczonym na fasadzie stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Tytuł ten nawiązuje do roli jaką Ericsson pełni w porozumieniu między firmą a Klubem Legia Warszawa. Rozwiązania firmy Ericsson poprawią łączność na stadionie a poprzez platformę usługową widzowie będą uczestniczyli w wydarzeniach w wirtualnie rozszerzony sposób.

Hasło „Stadium Connectivity Partner” znalazło się na mega boardzie umieszczonym na fasadzie stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Tytuł ten nawiązuje do roli jaką Ericsson pełni w porozumieniu między firmą a Klubem Legia Warszawa. Rozwiązania firmy Ericsson poprawią łączność na stadionie a poprzez platformę usługową widzowie będą uczestniczyli w wydarzeniach w wirtualnie rozszerzony sposób.

Technologia „Small Cell as a Service" połączy wszystkich widzów na stadionie przy użyciu jednej, wydajnej sieci, oferując dodatkowo zakres usług dostępnych z poziomu tabletów i smartfonów.

Hasło: „Better Connection More Action” jest zapowiedzią bogatszych wrażeń z  uczestnictwa w widowiskach rozgrywających się na stadionie-rozszerzonych dzięki technologii zainstalowanej przez Ericsson. – powiedziała Katarzyna Pąk – dyrektor d/s marketingu i komunikacji w firmie Ericsson. 

Informacje o współpracy można znaleźć również we wnętrzach obiektu. Metalowe tabliczki zostały zainstalowane we wszystkich 42 lożach biznesowych znajdujących się na stadionie. Na każdym z 43 filarów dookoła stadionu pojawiły się hasła „Stadium Connectivity Partner” informujące o tym wyjątkowym partnerstwie firmy telekomunikacyjnej z klubem sportowym.

Prace nad wdrożeniem sieci Wi-Fi na stadionie Legii Warszawa wykonywane są zgodnie z harmonogramem. Firma pracuje obecnie nad wdrożeniem platformy usługowej, która będzie dostępna na całym stadionie.

1 / 4

 

Link do filmu: Branding Ericsson na stadionie Legii Warszawa

 

źródło: Biuro Prasowe Ericsson Sp. z o.o.
Załączniki:
Branding Ericssona na stadionie Legii Warszawa. technologie, media/marketing/reklama - Hasło „Stadium Connectivity Partner” znalazło się na mega boardzie umieszczonym na fasadzie stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Tytuł ten nawiązuje do roli jaką Ericsson pełni w porozumieniu między firmą a Klubem Legia Warszawa. Rozwiązania firmy Ericsson poprawią łączność na stadionie a poprzez platformę usługową widzowie będą uczestniczyli w wydarzeniach w wirtualnie rozszerzony sposób.
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama

A to już wiesz?  Samsung Electronics ogłasza wyniki finansowe za drugi kwartał 2012 r.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy