nowe produkty Technologie usługi

Centrum Obsługi Samsung odnowiło certyfikat zgodności z normą EN 15838:2009

Centrum Obsługi Samsung odnowiło certyfikat zgodności z normą EN 15838:2009
Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, które jest prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, pomyślnie ukończyło procedury audytorskie i po raz trzeci uzyskało certyfikat zgodności z normą europejską EN 15838:2009 potwierdzając tym samym skuteczne zarządzanie i najwyższą jakość telefonicznej obsługi

Data publikacji: 08.07.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Centrum Obsługi Samsung odnowiło certyfikat zgodności z normą EN 15838:2009
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, które jest prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, pomyślnie ukończyło procedury audytorskie i po raz trzeci uzyskało certyfikat zgodności z normą europejską EN 15838:2009 potwierdzając tym samym skuteczne zarządzanie i najwyższą jakość telefonicznej obsługi klientów.

Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, które jest prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, pomyślnie ukończyło procedury audytorskie i po raz trzeci uzyskało certyfikat zgodności z normą europejską EN 15838:2009 potwierdzając tym samym skuteczne zarządzanie i najwyższą jakość telefonicznej obsługi klientów.

W maju 2015, Centrum Obsługi Samsung został przeprowadzony audyt potwierdzający zgodność stosowanych standardów usług i zarządzania z wymogami certyfikatu europejskiego EN 15838. Centrum po raz pierwszy otrzymało ten certyfikat w 2013 roku, a procedura jego utrzymania przewiduje coroczne audyty sprawdzające standard wdrożenia normy. Certyfikat oraz audyty są przeprowadzane przez  renomowaną szwajcarską jednostkę certyfikującą SGS. Normę EN 15838:2009 opracowała w 2009 roku ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.

Polskie Centrum Obsługi Samsung należy do naszych najlepszych placówek tego typu w Europie, co potwierdza majowy audyt przeprowadzony przez jednostkę certyfikującą. Najwyższy poziom obsługi i satysfakcji klientów to efekt naszych działań i codziennej pracy i zaangażowania konsultantów pracujących w Centrum. Dbamy o jakość obsługi na każdym kroku, a certyfikat spełnienia normy EN 15838 jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w budowanie dobrych relacji z klientami. – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

A to już wiesz?  Więcej treści HDR – LG poszerza współpracę z dostawcami

1 / 2

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Centrum Obsługi Samsung odnowiło certyfikat zgodności z normą EN 15838:2009 nowe produkty, usługi, technologie - Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, które jest prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, pomyślnie ukończyło procedury audytorskie i po raz trzeci uzyskało certyfikat zgodności z normą europejską EN 15838:2009 potwierdzając tym samym skuteczne zarządzanie i najwyższą jakość telefonicznej obsługi klientów.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy