Data publikacji: 28.03.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dużo więcej niż Full HD – startuje kampania telewizorów Sharp
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Du
Dużo więcej niż Full HD – kampania telewizorów Sharp AQUOS LED UQ10 z technologią Quattron Pro
Z końcem marca 2014 roku rusza internetowa kampania najnowszych telewizorów Sharp AQUOS LED z technologią Quattron Pro.
Rozpoczynająca się właśnie akcja dedykowana jest najnowszym telewizorom Sharp. Jest ona jednym z elementów kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek Polski serii telewizorów UQ10 wyposażonych w technologię Quattron Pro. Premiera prasowa linii UQ10 odbyła się 20 marca 2014 roku. Telewizory są już dostępne w sprzedaży.
Kampania potrwa przez najbliższy miesiąc, obejmując kampanię odsłonową – m.in. na witrynach mobilnych i biznesowych Onet.pl oraz Bankier.pl i taktyczne działania na porównywarce cenowej okazje.info. Uzupełnieniem działań online jest także kampania na natywnych formatach uwierzytelniających na treściach biznesowych oraz kompleksowe natywne aktywności w obszarze marketingu wyszukiwań.
Banery oraz materiały interactive wykorzystywane podczas kampanii przygotowała centrala europejska Sharp. Planowaniem oraz zakupem mediów zajęła się międzynarodowa sieć reklamy natywnej online – Interactions Europe.
Kolejne aktywności w ramach wprowadzenia na rynek nowej linii telewizorów Sharp obejmą także radio oraz wybrane tytuły prasowe.
_______
Telewizory Sharp AQUOS Quattron Pro serii UQ10 wyposażono w unikatową i wyjątkową technologię Quattron Pro firmy Sharp. Zapewnia ona 2,5 razy więcej subpikseli niż technologia oferowana przez tradycyjne telewizory Full HD. Dodatkowo, w chwili wprowadzenia na rynek są to jedyne produkowane seryjnie modele telewizorów Full HD zdolne do wyświetlania materiałów o rozdzielczości Ultra HD (4K) przesyłanych przez złącze HDMI. O wyjątkowości UQ10 decyduje także przyznany telewizorom certyfikat THX oraz znakomitej jakości nagłośnienie Yamaha HXT. Telewizory Sharp UQ10 oferowane są w rozmiarach ekranu: 60-, 70- i 80 cali.
źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama