BIZNES Edukacja

Dwa oblicza kreatywności w nowym wydaniu magazynu Spot On

Dwa oblicza kreatywności w nowym wydaniu magazynu Spot On
Rozwój, który idzie za ideami i innowacjami rzadko następuje według z góry założonego planu, czego konsekwencje, zarówno dobre jak złe odbijają się na kondycji światowej gospodarki. Dostrzegają to zarówno ekonomiści jak i obserwatorzy zachowań

Data publikacji: 2015-08-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa oblicza kreatywności w nowym wydaniu magazynu Spot On
Kategoria: BIZNES, Edukacja

Rozwój, który idzie za ideami i innowacjami rzadko następuje według z góry założonego planu, czego konsekwencje, zarówno dobre jak złe odbijają się na kondycji światowej gospodarki. Dostrzegają to zarówno ekonomiści jak i obserwatorzy zachowań społecznych.

Dwa oblicza kreatywności w nowym wydaniu magazynu Spot On BIZNES, Edukacja - Rozwój, który idzie za ideami i innowacjami rzadko następuje według z góry założonego planu, czego konsekwencje, zarówno dobre jak złe odbijają się na kondycji światowej gospodarki. Dostrzegają to zarówno ekonomiści jak i obserwatorzy zachowań społecznych.

Rozwój, który idzie w ślad za ideami i innowacjami rzadko następuje według z góry założonego planu, czego konsekwencje, zarówno dobre jak złe odbijają się na kondycji światowej gospodarki. Dostrzegają to zarówno ekonomiści, dziennikarze, jak też badacze i obserwatorzy zachowań społecznych, którzy w bieżącym nr Spot On dzielą się swoimi analizami i spostrzeżeniami.

Nowy (26) nr magazynu Spot On to zbiór analiz, wywiadów oraz krótkich rozmów video, których motywem przewodnim są oblicza kreatywności i innowacyjności, oraz konsekwencje jakie to niesie dla naszego świata. Optymiści, których reprezentuje Deidre McCloskey z Uniwersytetu Illinois wierzą w możliwości rozwoju, do którego trzeba przede wszystkim dobrego nastawienia społeczeństw wobec przedsiębiorców. Prof. Yoram Reich z Uniwersytetu w Tel-Avivie, inżynier i znawca tematyki innowacji, przestrzega jednak, że nie wszystko złoto co się świeci – fakt, że całe społeczeństwa, spędzają mnóstwo godzin przed ekranami urządzeń mobilnych, łączących ich z profilami społecznościowymi wcale jeszcze nie oznacza, że społeczeństwa jako całość stają się bardziej kreatywne i twórcze. W rozmowie z Sebastianem Stodolakiem tłumaczy on, co zrobić, by stworzyć społeczeństwo innowatorów i dlaczego system edukacyjny w obecnej formie jest w tym największą przeszkodą.

Jak zauważa we wstępie Krzysztof Bień, redaktor naczelny serwisu ObsewatorFinansowy.pl, są jednak poważniejsze zagrożenia niż zmarnowany czas przed komputerem. Rozwojowi w imię dobra i dobrobytu towarzyszy stale obecny w jego cieniu postęp w doskonaleniu metod i technik przestępczych.  Podkreślają to najpoważniejsze instytucje świata, łącznie z Białym Domem, według których cyberwojna niedługo stanie się faktem. Z cyberprzestepczością na świecie już mamy do czynienia, o czym piszą m.in. Jacek Ramotowski i Tomasz Świderek. Wg Wojciecha Kurowskiego, ekonomisty ze Szkoły Głównej Handlowej chociaż rodzime instytucje są jeszcze pobocznym celem dla cyberprzestepców, to wkrótce może się to zmienić.

A to już wiesz?  Rachunki za media wzrosną na pewno, ale czy Polacy są na to gotowi?

Bieżący oraz archiwalne numery magazynu Spot On można bezpłatnie pobrać na tablety, PC lub smartfony w:

App Store
e-Kiosk
Google Play
Nexto
czytać na komputerze stacjonarnym

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dwa oblicza kreatywności w nowym wydaniu magazynu Spot On BIZNES, Edukacja - Rozwój, który idzie za ideami i innowacjami rzadko następuje według z góry założonego planu, czego konsekwencje, zarówno dobre jak złe odbijają się na kondycji światowej gospodarki. Dostrzegają to zarówno ekonomiści jak i obserwatorzy zachowań społecznych.
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy