handel Technologie

Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica

Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica
18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierało te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej

Data publikacji: 11.07.2019
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica
Kategoria: handel, technologie

18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierało te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica handel, technologie - 18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierało te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierało te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

Amica zdobyła także nagrodę specjalną Poczty Polskiej SA za najlepszy program lojalnościowy B2B z wykorzystaniem wysyłki bezpośredniej. Wyróżnienia te dotyczyły programu Amica na Szlaku Smaku dedykowanego dla Studiów Mebli Kuchennych. W imieniu firmy nagrodę odebrała Katarzyna Krzysiak z Działu Sprzedaży Krajowej.

Konkurs „Golden Arrow” to ważne wydarzenie w branży. Organizowany od 2006r., przyciąga coraz więcej uczestników, poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

1 / 5

źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica handel, technologie - 18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierało te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.
Hashtagi: #handel #technologie

A to już wiesz?  Zyxel wprowadza pierwszy na rynku zarządzalny przełącznik typu smart z kodowaniem prędkości

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy