Znana jest już agenda drugiej edycji konferencji „e-nnovation – more than experience”. Międzynarodowe spotkanie specjalistów biznesu internetowego, organizowane przez Grupę Allegro, będzie okazją na spotkanie, wymianę opinii i doświadczeń ze światowymi autorytetami e-biznesu. Wśród prelegentów zobaczymy m.in. twórcę LinkedIn, pionierkę online marketingu, czy doradcę zarządu Hubert Burda Media w zakresie nowych technologii.
W tym roku uczestnicy e-nnovation będą mogli wybierać spośród ponad 20 różnych prezentacji. Na liście prelegentów znalazła się m.in. Tara Hunt - międzynarodowy autorytet w zakresie społeczności internetowych czy Eric Ly – współzałożyciel LinkedIn, najpopularniejszego społecznościowego serwisu biznesowego skupiającego ponad 100 mln użytkowników na całym świecie. W spotkaniu weźmie także udział Jean-Paul Schmetz, który doradza zarządowi Hubert Burda Media w zakresie wykorzystania nowych technologii i Internetu.
Program tegorocznej konferencji obejmuje szeroką gamę zagadnień. Specjaliści pokażą m.in. jak wykorzystywać najnowsze technologie i rozwiązania, aby usprawniać działalność firm w Internecie. Podpowiedzą czego unikać, aby osiągnąć sukces w e-biznesie. Podczas konferencji podsumowane zostaną także zmiany, jakie zaszły w e-handlu w Europie Centralnej w ciągu ostatniego roku.
Program e-nnovation 2011 obejmuje trzy sesje, czyli o jedną więcej niż w roku ubiegłym. Będą one realizowane według tematów: doświadczenie, entuzjazm, współpraca. Nowością jest sesja z tematycznymi panelami dyskusyjnymi - uczestnicy będą mogli się zarejestrować na wybrany panel, dzielić opiniami i doświadczeniem. - Przy okazji drugiej edycji konferencji chcemy położyć większy nacisk na networking, m.in. poprzez panele dyskusyjne - w programie przewidziano ich aż 10 – mówi Magdalena Krukowska z zespołu public relations Grupy Allegro. – Panele prowadzone będą w niewielkich, kilkunastoosobowych grupach, z udziałem ekspertów i praktyków e-biznesu – dodaje.
W trakcie pierwszego dnia konferencji zaprezentują się także finaliści konkursu „Start with e-nnovation”, a drugiego poznamy pomysły na biznes internetowy, które najbardziej spodobają się jury konkursu i uczestnikom e-nnovation. W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na biznes w sieci. Pod uwagę brane są projekty, które mają szansę zmienić oblicze Internetu – strony czy gry społecznościowe, serwisy do realizacji e-płatności, aplikacje mobilne, narzędzia wspierające funkcjonowanie firm w sieci, platformy ułatwiające e-handel. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 28 sierpnia. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie http://e-nnovation.pl/contest_project/
Konferencja kierowana jest do osób zajmujących się e-biznesem – przedstawicieli branży z Europy Środkowo-Wschodniej, właścicieli sklepów internetowych, dostawców rozwiązań i technologii wspierających e-commerce, początkujących e-przedsiębiorców, inwestorów, blogerów. E-nnovation to także wartościowe spotkanie dla managerów odpowiedzialnych za rozwój i działalność firm w internecie, osób zajmujących się e-marketingiem i aktywnością w social media.
Spotkanie odbywa się w dniach 10-11 października w Poznaniu. Spotkania będą prowadzone w języku polskim z symultanicznym tłumaczeniem na angielski.
Więcej informacji oraz program konferencji można znaleźć na stronie konferencji http://e-nnovation.pl/.
Organizatorem e-nnovation jest Grupa Allegro, do której należą 72 serwisy e-commerce w 16 krajach, głównie w Europie Środkowo-Wschodniej m.in.: na Ukrainie, Białorusi, Słowacji oraz w Czechach, Kazachstanie, Rumunii, Bułgarii, Rosji i Węgrzech.
