handel Internet

Eksperci z branży e-commerce omawiają trendy na rok 2017

Data publikacji: 25.10.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eksperci z branży e-commerce omawiają trendy na rok 2017 Kategoria: handel, internet Eksperci z branży e-commerce wypowiedzieli się

Data publikacji: 25.10.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eksperci z branży e-commerce omawiają trendy na rok 2017
Kategoria: handel, internet

Eksperci z branży e-commerce wypowiedzieli się na temat najważniejszych ich zdaniem trendów, które będą wpływały na sektor sprzedaży internetowej w 2017 roku.
Rok Ominichannel

Pojęcie to funkcjonuje na rynku co najmniej kilka lat (już w raporcie 2014 Retail Outlook Survey opublikowanym przez KPMG LPP 70% członków kadry zarządzającej sklepów detalicznych zamierzało rozwijać biznes w modelu omnichannel). Paweł Paszkowski (Dyrektor E-commerce, Bdsklep.pl) podobnie jak inni uważa, że „rok 2017 będzie okresem dalszego rozwoju omnichannel. Duże brandy, które weszły w e-commerce będą optymalizować działania w tym obszarze, co wynika z konieczności zapewnienia użytkownikom spójności w kontakcie z marką w każdym kanale”.

Zdecydowanie za mało specjalistów

Popyt na rynku pracy w sektorze handlu elektronicznego rośnie zdecydowanie szybciej niż podaż. Oznacza to, że coraz trudniej znaleźć specjalistów potrzebnych do pracy w e-commerce. Piotr Kreft (Head of E-commerce, Fashion House Group) podkreśla również, że „na rynku jest bardzo mało doświadczonych managerów, którzy mają międzynarodowe wdrożenia na koncie”. Oznacza to również, że dyrektorzy e-commerce powinni też uważnie śledzić, jak kształtują się wynagrodzenia na poziomie rynkowym, ponieważ walka konkurencyjna o doświadczonych specjalistów będzie coraz intensywniejsza.

Znane brandy wchodzą w e-commerce

Duże i znane brandy inwestują coraz więcej w sprzedaż online i warto podkreślić słowo „inwestują”, ponieważ oznacza to, że liczą się z tym, że nawet przez kilka lat ten kanał sprzedaży nie będzie generował zysku operacyjnego. Krzysztof Rdzeń (Redaktor Naczelny Mensis) wspomina, że „szczególnie w obszarze B2B coraz częściej widać jak technologia wpływa na zmiany w organizacji i przenoszenie sprzedaży na platformy e-commerce”.

Pełny raport dotyczący przewidywań ekspertów w zakresie trendów na 2017 rok można znaleźć w publikacji Trendy e-commmerce 2017 i opinie 10 ekspertów na ich temat.

A to już wiesz?  Legia Warszawa będzie jeszcze lepiej analizować swoje serwisy

W tworzenie raportu zostali zaangażowani eksperci rynkowi (m.in. Jakub Gierszyński—Dyrektor E-commerce w Decathlon, Konrad Zach—Dyrektor E-commerce w ABC Data S.A, Paweł Paszkowski—Dyrektor E-commerce w Bdsklep.pl, Paweł Ogonowski—Partner w Conversion czy Łukasz Grajewski—Dyrektor E-commerce w Sportowysklep.pl

źródło: Biuro Prasowe Conversion
Załączniki:
Eksperci z branży e-commerce omawiają trendy na rok 2017 handel, internet -
Hashtagi: #handel #internet

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy