nowe produkty Technologie usługi

Ericsson wprowadza na rynek rozwiązanie Telecom CRM

Data publikacji: 14.03.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ericsson wprowadza na rynek rozwiązanie Telecom CRM Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem

Data publikacji: 14.03.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ericsson wprowadza na rynek rozwiązanie Telecom CRM
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnej
Rozwiązanie to jest oparte na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM 2011 i zostało wstępnie zintegrowane z konwergentnym systemem bilingowym firmy Ericsson
Pomaga ono operatorom w osiągnięciu dwóch ważnych celów – zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi oraz zwiększeniu wydajności przy równoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych

Mobilne technologie szerokopasmowe umożliwiają komunikację między coraz większą liczbą ludzi i urządzeń. Otwiera to przed operatorami więcej możliwości, ale z drugiej strony zmusza ich do szukania nowych sposobów wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskania lojalności klientów np. poprzez zapewnienie im bardziej spersonalizowanych, wyższej jakości usług. Aby ułatwić operatorom osiągnięcie tego celu, Ericsson wprowadza na rynek nowe rozwiązanie o nazwie Ericsson Telecom CRM, łączące dwa systemy – zarządzania relacjami z klientami (CRM) i bilingowy.

Rozwiązanie to mogło powstać dzięki strategicznemu aliansowi między firmami Ericsson i Microsoft, który został ogłoszony na Światowym Kongresie Technologii Mobilnych (Mobile World Congress) w 2011 r.

Ericsson Telecom CRM ułatwi operatorom zwiększenie zadowolenia klientów, zwłaszcza na obszarach sprzedaży i obsługi, poprzez zmniejszenie liczby i skrócenie czasu trwania interakcji z nimi. Za pomocą intuicyjnych, łatwych w obsłudze funkcji można szybko i sprawnie uzyskać dane dotyczące bilingów i abonentów. W rezultacie operatorzy będą efektywniej rozwiązywać problemy klientów, co obniży koszty operacyjne.

„Wielu operatorów jest zainteresowanych integracją systemu bilingowego i CRM” – powiedział Ralf Guckert, szef działu rozwiązań BSS w firmie Ericsson. „Z drugiej strony szefowie działów informatycznych odczuwają presję na obniżenie kosztów integracji systemów. Cieszy mnie, że rozwiązanie Telecom CRM pojawi się na rynku. Spełnia ono oczekiwania wielu operatorów, którzy potrzebują intuicyjnego systemu CRM połączonego z systemem bilingowym, dostosowanego do wymagań branży telekomunikacyjnej”.

A to już wiesz?  Bezpieczna i ekonomiczna płyta indukcyjna

„Klienci chcą dziś współpracować z operatorami w inny sposób niż dotychczas. Zapewnienie im obsługi najwyższej jakości może zdecydować o ich przyciągnięciu i zatrzymaniu” – powiedział Dennis Michalis, dyrektor generalny działu Microsoft Dynamics CRM. „Ericsson połączył swoje bogate doświadczenie w branży z takimi zaletami systemu Microsoft Dynamics CRM, jak elastyczność, znany użytkownikom interfejs, inteligentne funkcje i znakomita łączność. W ten sposób powstało rozwiązanie, które ułatwi operatorom utrzymanie konkurencyjności we współczesnej gospodarce”.

Ericsson Telecom CRM 1.0 to rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, dostosowane do potrzeb branży telekomunikacyjnej. Jest oparte na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM 2011, które zostało zintegrowane z konwergentnym systemem bilingowym BSCS Ix firmy Ericsson. Ericsson Telecom CRM 1.0 powstał dzięki współpracy między firmami Ericsson i Microsoft, które w lutym 2011 r., ogłosiły swój alians, a wśród wspólnych celów wymieniły integrację systemów CRM z rozwiązaniami biznesowymi.

O firmie Ericsson 

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

A to już wiesz?  Świeże spojrzenie na promocję - kup lodówkę, odbierz telewizor!

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland 

www.youtube.com/ericssonpolska 

www.facebook.com/ericssonpolska

źródło: Biuro Prasowe Ericsson Sp. z o.o.
Załączniki:
Ericsson wprowadza na rynek rozwiązanie Telecom CRM nowe produkty, usługi, technologie -
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy