Data publikacji: 03.11.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GfK udoskonala rozwiązania z zakresu Customer Experience, służące do monitorowania i zarządzania doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie
Warszawa, 3 listopada 2015 r. – Instytut GfK wprowadził innowacje w narzędziu GfK Echo, rozwiązaniu badawczym umożliwiającym zarządzanie doświadczeniami klientów. Rozbudowana wersja GfK Echo daje obecnie możliwość wykonania analizy predykcyjnej na podstawie analizy danych wstecz oraz zapewnia bieżący wgląd w różne typy danych, także dane pozabadawcze.
Warszawa, 3 listopada 2015 r. – Instytut GfK wprowadził innowacje w narzędziu GfK Echo, rozwiązaniu badawczym umożliwiającym zarządzanie doświadczeniami klientów. Rozbudowana wersja GfK Echo daje obecnie możliwość wykonania analizy predykcyjnej na podstawie analizy danych wstecz oraz zapewnia bieżący wgląd w różne typy danych, także dane pozabadawcze.
Iwona Szewczak, Regional Product Manager GfK: – W GfK jesteśmy przekonani, że każdy kontakt z klientem może mieć wymierny wpływ na wyniki biznesowe. Sukces w codziennej działalności zależy od umiejętności oceny jakości obsługi klienta dziejącej się w każdym momencie, na każdym szczeblu organizacji. Oraz możliwości szybkiego reagowania na zmiany w jej obrębie.
GfK Echo to platforma monitorująca doświadczenia w punkcie sprzedażowym lub usługowym, wspomagająca obsługę klientów i reakcje na zdarzenia krytyczne. Szybka reakcja na problemy, ale także obserwacja wyróżniających się kontaktów pozwala budować relacje z klientem oparte na dwustronnej wymianie i wzmacnianiu więzi.
Zmodernizowana platforma GfK Echo integruje ustrukturalizowane
i nieustrukturalizowane informacje zwrotne płynące od klientów oraz inne dane istotne z punktu widzenia bieżącej działalności biznesowej, a proces modelowania predykcyjnego określa, które działania realnie wpływają na wzrost sprzedaży.
Klienci wykorzystujący GfK Echo mają dostęp do cennych insightów konsumenckich w czasie rzeczywistym.
Nowe możliwości GfK Echo:
Bardziej elastyczna platforma, lepiej odzwierciedlająca strukturę organizacyjną działów sprzedaży i obsługi klienta.
Zarządzanie powiadomieniami od klientów za pomocą aplikacji mobilnej.
Efektywniejsze kosztowo podejście w porównaniu z tradycyjnymi metodami badania satysfakcji klientów.
Wskazania działań przynoszących bezpośredni zysk w działalności biznesowej.
GfK Echo oferowane jest w ponad 100 krajach.
źródło: Biuro Prasowe GfK Polonia
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie
