Skip to content
sobota, 15 listopada, 2025
Latest:
  • UE przyspiesza budowę własnego łańcucha dostaw surowców krytycznych. Dziś niektóre z nich w całości są uzależnione od Chin
  • Reaktor Maria największym osiągnięciem polskich badań jądrowych. Rozwój jego następców wymaga zwiększenia finansowania
  • Do systemu kaucyjnego dołączają także małe sklepy. To dla nich duże wyzwanie, ale też szansa
  • Projekty satelitarne to nowy etap myślenia o bezpieczeństwie. Wkrótce Polska ma wystrzelić na orbitę pierwszego satelitę wojskowego
  • Produkcja PZL-Świdnik trafia do śmigłowców włoskiej firmy Leonardo zamawianych na całym świecie. Przychody świdnickiej spółki wzrosły dziesięciokrotnie w ciągu 15 lat
Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

TEI

Aktualności i wiadomości prasowe: Technologia, Edukacja, Innowacja

  • tei.pl
  • Aktualności
  • Badania naukowe
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Ekonomia
  • Idee
  • Internet
  • Nowe produkty
  • Technologia
  • Usługi
TikTok

Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

Opublikowano 4 lata temu: 1 października 20216 października 2021 tei.pl Przeczytasz w: 3 minut/y
https://www.tei.pl/ › TikTok
Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji
Informacja prasowa Warszawa, 5 października 2021 r. Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską

Informacja prasowa Warszawa, 5 października 2021 r.

Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space.
Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji

Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin), gwiazdy social mediów będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars, należącej do spółki Stars.Space S.A. Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.

Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, w ubiegłym tygodniu uruchomiła sklep internetowy i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków, która rusza 10 października będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

– Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie przekroczył 100 tysięcy obserwujących i jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków – podkreśla Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space S.A.

Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka. – Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym – zaznacza Maciej Zegarski.

Stars.Space rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji, która potrwa do 20 października 2021 r.. Spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych (13,1% udział w kapitale zakładowym) na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji spółki będą prezentowane na platformie CrowdConnect.pl, a firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

—————————-

O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Firma zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.

Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.

Bezpośredni link:
Gwiazdy TikToka wspierają Stars.Space. Spółka rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji https://www.tei.pl/gwiazdy-tiktoka-wspieraja-stars-space-spolka-rozpoczyna-w-tym-tygodniu-oferte-publiczna-akcji

#o czym nagrywać na tik toku #tiktok u haul pool #8 tiktok dances with addison rae #tiktok wykop #tik tok piosenki #tiktok ikona
  • ← Doktorzy dobrze sobie radzą na rynku pracy! Nowe dane systemu ELA
  • Studenci właśnie wrócili na uczelnie. Jak wygląda potencjał edukacyjny na terenie GZM? →
Listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Paź    
Ciekawe artykuły

Dostarczanie zharmonizowanych informacji wysokiej jakości na podstawie danych z obserwacji Ziemi do roku 2015, Oxford, Wlk. Brytania

Dostarczanie zharmonizowanych informacji wysokiej jakości na podstawie danych z obserwacji Ziemi do roku 2015, Oxford, Wlk. Brytania
Event date: 2011-10-18 W dniach 18 - 20 października 2011 w Oxfordzie, Wlk. Brytania, odbędą się warsztaty pt. "Dostarczanie zharmonizowanych informacji wysokiej jakości na podstawie danych z obserwacji Ziemi do

Regulaminowe rewolucje – czy RODO unieważni stare zgody marketingowe?

Regulaminowe rewolucje – czy RODO unieważni stare zgody marketingowe?
Warszawa, 29 marca 2018 r. Informacja prasowa Nowe unijne przepisy dotyczą każdego podmiotu działającego na terenie UE, począwszy od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże międzynarodowe […]

Warsztaty nt. opracowywania inteligentnych interfejsów użytkownika na potrzeby e-dostępności, Lizbona, Portugalia

Warsztaty nt. opracowywania inteligentnych interfejsów użytkownika na potrzeby e-dostępności, Lizbona, Portugalia
Event date: 2012-02-14 Dnia 14 lutego 2012 r. w Lizbonie, Portugalia, odbędą się warsztaty nt. opracowywania inteligentnych interfejsów użytkownika na potrzeby e-dostępności. Nowoczesne badania nad inteligent

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów
Już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów, a aplikacje informujące o zanieczyszczeniu powietrza biją rekordy popularności. To wszystko dzięki danym […]

Jak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh

Jak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh
Więcej WiFi z mesh Jak zwiększyć zasięg sieci WiFi? Testuj przez 100 dni w swojej sieci routery i repeater z nową technologią mesh Do końca […]

SMSL SP200 THX oraz SA300 Hi-Res Audio

SMSL SP200 THX oraz SA300 Hi-Res Audio
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie […]

Wykorzystywanie informacji lingwistycznych do hybrydowego tłumaczenia automatycznego, Barcelona, Hiszpania

Wykorzystywanie informacji lingwistycznych do hybrydowego tłumaczenia automatycznego, Barcelona, Hiszpania
Event date: 2011-11-18 Dnia 18 listopada 2011 r. w Barcelonie, Hiszpania, odbędzie się wydarzenie pt. "Wykorzystywanie informacji lingwistycznych do hybrydowego tłumaczenia automatycznego". Tłumaczenie automatyc

Efekt Fake news

Efekt Fake news
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach) 07-12-2017 | 10:49 | Warszawa Internet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział […]

Dzień Długu Ekologicznego, DDE 1 sierpnia

Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi • Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona […]

Sprzęty AGD zadbają o człowieka – Futurolog o domu przyszłości

Informacja prasowa Warszawa, 8 listopada 2018 Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny […]
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESbudownictwoEdukacjaekonomiahandelhobbyInternetkulturamedianieruchomościnowe produktypracaquality validationrozrywkastyl życiasztukatechnologieusługiwydarzeniazainteresowania
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.