Data publikacji: 25.02.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hicron kolejny raz otrzymał certyfikat SAP Partner Center of Expertise
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Dział Serwisu Hicron, czołowego integratora rozwiązań IT w Polsce, pomyślnie przeszedł proces ponownej certyfikacji przez audytorów SAP AG. Uzyskanie certyfikatu jest równoznaczne ze świadczeniem przez Hicron usług Maintenance oraz serwisu zgodnie z wysokimi standardami SAP.
Dział Serwisu Hicron, czołowego integratora rozwiązań IT w Polsce, pomyślnie przeszedł proces ponownej certyfikacji przez audytorów SAP AG. Uzyskanie certyfikatu jest równoznaczne ze świadczeniem przez Hicron usług Maintenance oraz serwisu zgodnie z wysokimi standardami SAP.
Pierwszy certyfikat potwierdzający wysokie kompetencje Działu Serwisu, Hicron uzyskał w 2012 roku. Do recertyfikacji konieczne było pomyślne zakończenie audytu SAP Partner Center of Expertise (PCoE). Audyt odbył się w grudniu 2013 roku, a jego efektem jest ponowna certyfikacja Hicron.
– Recertyfikacja Hicron przebiegła sprawnie i pomyślnie. Sposób działania serwisu i procesowanie zgłoszeń firma wykonuje w pełni profesjonalnie i zgodnie z zasadami przyjętymi przez SAP. Przyznanie certyfikatu na kolejne dwa lata było więc naturalną decyzją audytorów – mówi Iwona Stamper z SAP Polska.
O działaniach podjętych przez wizytą specjalistów z PCoE mówi Agnieszka Werbińska, Menedżer Działu Serwisu Hicron. – Do audytu nie można się „przygotować”: usługi serwisowe muszą być świadczone na wysokim poziomie przez cały czas. Dlatego też jednym z podjętych przez nas działań było przeprowadzenie ankiety satysfakcji wśród klientów, w której mieli okazję ocenić pracę serwisantów. Prowadzimy też stałe działania zmierzające do aktualizacji i optymalizacji działań dla naszych klientów. Przed rozpoczęciem kontroli wszyscy klienci Maintenance otrzymali aktualizację SAP Solution Manager do wersji 7.1, przeprowadziliśmy także certyfikację naszych konsultantów oraz zaktualizowaliśmy niezbędne dokumenty, w tym umowy i procesy.
Korzyści dla Hicron i… klientów
Certyfikat PCoE jest niezbędny do sprzedaży licencji Maintenance oraz do świadczenia usług z tego zakresu. Posiadanie go wiąże się z ciągłą standaryzacją i ulepszaniem usług oraz z możliwością czerpania doświadczenia z bogatej bazy SAP.
– To dobra wiadomość także dla naszych klientów. Recertyfikacja umożliwia nam kontynuację wsparcia Maintenance, tak więc klienci mają zapewnione utrzymanie ciągłości usług na wysokim poziomie. Dodatkowo otrzymujemy możliwość posiłkowania się wsparciem SAP w zgłoszeniach wykraczających poza standardowe ramy – podsumowuje Agnieszka Werbińska.
Dział Serwisu Hicron realizuje w tej chwili ponad 50 umów serwisowych, nad czym czuwa zespół 50 konsultantów w sektorach: serwisu i wsparcia BASIS. – Pracujemy dla liderów w branży motoryzacyjnej, produkcyjnej czy FMCG. Większość naszych umów dotyczy wsparcia aplikacyjnego i BASIS, w tym kilka z nich – klientów zagranicznych. Kolejna certyfikacja jest dla nas dowodem dobrze obranej i realizowanej strategii – mówi Michał Guzek, Managing Partner w Hicron.
źródło: Biuro Prasowe Hicron
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama