nowe produkty Technologie usługi

Instytut GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów

Warszawa, 8 listopada 2013 r. – GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu

Data publikacji: 08.11.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Instytut GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Warszawa, 8 listopada 2013 r. – GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi

Warszawa, 8 listopada 2013 r. – GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi.

GfK Echo to także platforma technologiczna integrująca dane od klientów pochodzące z różnych źródeł (telefon, e-mail, www), pozwalająca na zarządzanie doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym i monitorowanie całości procesu obsługi. Narzędzie rejestruje i gromadzi odpowiedzi i uwagi klientów, a pracownikom firmy umożliwia natychmiastową reakcję i podjęcie niezbędnych działań.

Nowy produkt łączy dane o doświadczeniach z obsługi z danymi transakcyjnymi tak, aby dostarczyć możliwie najszerszą perspektywę do budowania satysfakcji  klientów. Wyniki przedstawiane są za pomocą interaktywnej platformy ilustrującej trendy, generującej ostrzeżenia lub raportującej efektywność wybranych jednostek lub całej firmy.

Model GfK Echo wykracza poza proste wskazanie obszarów do poprawy. Jako jeden z największych dostawców badań typu user experience (UX), instytut GfK oferuje rozwiązanie pozwalające na aktywne zarządzanie doświadczeniami klientów. Proponowane podejście łączy pracę ekspertów w dziedzinie badań satysfakcji, zaawansowaną analitykę i doświadczenia w zakresie UX. Umożliwia zaprojektowanie i optymalizację działań sprzyjających budowaniu głębszych relacji z klientami.

"Każdego dnia konsumenci wchodzą w interakcję z markami poprzez konkretne zdarzenia lub usługi – od zakupu samochodu, przez posiłek w restauracji, po rozmowę z przedstawicielem call center operatora telekomunikacyjnego. Jak można optymalizować obsługę i jakość tych zdarzeń w celu zwiększenia satysfakcji klienta? Rozwiązaniem jest zapewnienie firmom systemu „wczesnego ostrzegania”. Celem jest przeciwdziałanie utracie klientów i wzmacnianie ich lojalności. To obecnie jedno z największych wyzwań stojących przed firmami. Stworzenie systemu dostarczającego informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym umożliwia otwarty dialog z klientami. W połączeniu ze wsparciem i rekomendacjami ekspertów, GfK Echo optymalizuje obsługę klienta umożliwiając identyfikację czynników, które mają największe znaczenie w procesie kształtowania doświadczenia klienta" – mówi Iwona Szewczak, Regional CEE&META Product Manager.

A to już wiesz?  Samsung Smart TV z funkcją zdalnego dostępu do komputerów i tabletów

Dan Zuckerman, Global Product Manager w GfK: „GfK Echo wyznacza nowy standard w zarządzaniu informacją zwrotną od klientów, wykraczający poza proste rekomendacje. Dokonane przez nas połączenie technologii i wiedzy eksperckiej umożliwia naszym klientom odkrycie nowych możliwości podniesienia efektywności i maksymalizacji wartości klienta”.

źródło: Biuro Prasowe GfK Polonia
Załączniki:
Instytut GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów nowe produkty, usługi, technologie - Warszawa, 8 listopada 2013 r. – GfK Echo to zintegrowany system zbierania, monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych pochodzących od klientów doświadczających procesu obsługi
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy