Internet Technologie

Inteligentny asystent Edward pomoże doradcom klienta ING

Inteligentny asystent Edward pomoże doradcom klienta ING
ING Bank Śląski zakończył pierwsze testy Edwarda czyli inteligentnego asystenta sprzedażowego, stworzonego przez krakowski

Data publikacji: 05.06.2019
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inteligentny asystent Edward pomoże doradcom klienta ING
Kategoria: internet, technologie

ING Bank Śląski zakończył pierwsze testy Edwarda czyli inteligentnego asystenta sprzedażowego, stworzonego przez krakowski start-up. Inteligentny asystent Edward pomoże doradcom klienta ING internet, technologie - ING Bank Śląski zakończył pierwsze testy Edwarda czyli inteligentnego asystenta sprzedażowego, stworzonego przez krakowski start-up.

ING Bank Śląski zakończył pierwsze testy Edwarda czyli inteligentnego asystenta sprzedażowego, stworzonego przez krakowski start-up.

Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, która skraca czas doradców poświęcony na ręczne wprowadzanie danych i sprawdzanie informacji o relacjach z klientami. Edward dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację żmudnych czynności takich jak ustawianie przypomnień, tworzenie notatek. Edward przypomina także o zadaniach do wykonania, zwiększając efektywność pracowników średnio o 24%. Dodatkowo poprzez automatyzację procesu zbierania danych zwiększa wykorzystanie systemu do zarządzania relacjami z klientami.

Po raz pierwszy Edward „pojawił się” się w ING Banku Śląskim podczas cyklicznie organizowanych spotkań ze start-upami. Zanim jednak ING zdecydowało się na implementację rozwiązania przeprowadzono wewnętrzny pilotaż i badania z użytkownikami aplikacji – Doradcami Korporacyjnej Sieci Sprzedaży. Badania wyraźnie potwierdziły, że doradcy potrzebują narzędzia, które usprawni im kontakt z klientami, a także zautomatyzuje pracę z istniejącym systemem CRM.  W efekcie, bank przeprowadził kolejny etap dotyczący analizy aspektów technologicznych związanych m.in.: z możliwościami integracji.

Edward  będzie udostępniony dla doradców sieci korporacyjnej ING Banku Śląskiego w 3 kwartale 2019 roku.

„Przeprowadzone testy potwierdziły, że integracja Edwarda z systemem CRM ułatwia doradcom zarządzanie relacjami z klientem. Planujemy dalsze udoskonalanie narzędzia we współpracy z twórcami Edwarda” – powiedziała Joanna Błaszczyk Product Development Expert w ING Banku Śląskim.

„Jesteśmy otwarci na testowanie rozwiązań start-upów. Nowatorskie produkty i usługi jakie rozwijają mogą poprawiać naszą efektywność, wydajność oraz pozwalają nam na rozwój  nowych produktów i usług. Podejmując decyzję o współpracy zawsze potwierdzamy wartość rozwiązania dla naszych klientów” – powiedziała Małgorzata Jarczyk-Zuber, Chief Innovation Officer ING Banku Śląskiego.

A to już wiesz?  Samsung Electronics uhonorowany za innowacyjność 36 nagrodami CES

Rozwiązanie powstało we współpracy z krakowską spółką 2040 Sp. z o.o., która stworzyła innowacyjne narzędzie dla działów sprzedaży – inteligentnego asystenta o imieniu Edward.

źródło: Biuro Prasowe ING BANK ŚLĄSKI S.A.
Załączniki:
Inteligentny asystent Edward pomoże doradcom klienta ING internet, technologie - ING Bank Śląski zakończył pierwsze testy Edwarda czyli inteligentnego asystenta sprzedażowego, stworzonego przez krakowski start-up.
Hashtagi: #internet #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy