Data publikacji: 2017-09-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania wrześniowa Squla.pl
Kategoria: BIZNES, Edukacja
We wrześniu platforma edukacyjna Squla rozpoczyna kampanię ATL wspieraną intensywnymi działaniami PR.
Zaplanowana na wrzesień kampania ATL będzie emitowana w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, a także TVP ABC. Emisja spotów 30” i 15”” rozpocznie się z początkiem września. Za realizację odpowiedzialna jest holenderska firma The odd shop. Organizatorzy zakładają skuteczne dotarcie do rodziców z miast powyżej 50 000 mieszkańców. Intensyfikacja komunikacji nastąpi także w prasie, między innymi w głównych tytułach wydawnictwa Polska Press, a także poprzez działania realizowane wspólnie z blogosferą. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime.
11 września rozpoczynamy wysyłkę naszych materiałów informacyjnych do ponad 7.500 szkół podstawowych w całej Polsce. W naszym przypadku direct marketing gwarantuje skuteczność – w ten sposób co roku pozyskujemy do współpracy coraz to nowe placówki oświatowe, udostępniając im w zamian bezpłatny dostęp do naszego produktu – mówi Olga Żdżarska, koordynator ds. treści edukacyjnych na platformie. – Uważamy, że nauczyciele jako praktycy są w stanie najlepiej ocenić przydatność naszych quizów i jakość merytoryczną zawartych w nich treści. Bardzo nas cieszy, że polecają nasz produkt rodzicom. To najlepsza metoda promocji.
Polskie szkoły coraz częściej korzystają z multimedialnych materiałów edukacyjnych. Nowoczesne wyposażenie klas pozwala na ich codzienne używanie, dzięki czemu lekcje stają się ciekawsze, a dzieci chętniej w nich uczestniczą.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja