Ekonomia Technologie

Karty pre-paid: już ponad 150 tys. rejestracji w placówkach Poczty Polskiej

Karty pre-paid: już ponad 150 tys. rejestracji w placówkach Poczty Polskiej
Placówki Poczty Polskiej są najchętniej wybieranym miejscem rejestracji kart pre-paid, zaraz po punktach własnych telekomów. Firma jest strategicznym partnerem Orange, Play, Plus i T-mobile w tym zakresie. Od sierpnia br., w placówkach Poczty Polskiej rejestracji dokonało już ponad 150 tys. użytkowników telefonów na

Data publikacji: 25.10.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Karty pre-paid: już ponad 150 tys. rejestracji w placówkach Poczty Polskiej
Kategoria: technologie, ekonomia/biznes/finanse

Placówki Poczty Polskiej są najchętniej wybieranym miejscem rejestracji kart pre-paid, zaraz po punktach własnych telekomów. Firma jest strategicznym partnerem Orange, Play, Plus i T-mobile w tym zakresie. Od sierpnia br., w placówkach Poczty Polskiej rejestracji dokonało już ponad 150 tys. użytkowników telefonów na kartę.

Placówki Poczty Polskiej są najchętniej wybieranym miejscem rejestracji kart pre-paid, zaraz po punktach własnych telekomów. Firma jest strategicznym partnerem Orange, Play, Plus i T-mobile w tym zakresie. Od sierpnia br., w placówkach Poczty Polskiej rejestracji dokonało już ponad 150 tys. użytkowników telefonów na kartę.

Chcąc zarejestrować kartę, wystarczy mieć przy sobie dokument potwierdzający tożsamość i kartę SIM. Obowiązek rejestracji wszystkich używanych w systemie pre-paid kart SIM reguluje tzw. ustawa antyterrorystyczna, która nakłada obowiązek rejestrowania nowych kart. Właściciele będących w użytkowaniu kart SIM zobowiązani są do dopełnienia formalności do 1 lutego 2017 r.

Rejestracja karty pre-paid w placówkach Poczty Polskiej to przede wszystkim bezpieczeństwo ochrony danych osobowych i możliwość polegania na sprawdzonej i bezpiecznej firmie z największą liczba punktów (4600 placówek własnych) sprzedaży.

Gwarancję jakości usług Poczty Polskiej stanowią jej wyszkoleni i rzetelni pracownicy. Poczta Polska dysponuje rozległą siecią sprzedaży, która zapewnia sprawną obsługę klientów i jest jednocześnie jednym z elementów strategicznej infrastruktury państwa.

źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska
Załączniki:
Karty pre-paid: już ponad 150 tys. rejestracji w placówkach Poczty Polskiej technologie, ekonomia/biznes/finanse - Placówki Poczty Polskiej są najchętniej wybieranym miejscem rejestracji kart pre-paid, zaraz po punktach własnych telekomów. Firma jest strategicznym partnerem Orange, Play, Plus i T-mobile w tym zakresie. Od sierpnia br., w placówkach Poczty Polskiej rejestracji dokonało już ponad 150 tys. użytkowników telefonów na kartę.
Hashtagi: #technologie #ekonomia/biznes/finanse

A to już wiesz?  Schindler Digital Plan, czyli jak dobrać windę w 3 minuty

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy