Data publikacji: 18.04.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna firma dołącza do Hicron Group
Kategoria: technologie, ekonomia/biznes/finanse
Do Hicron Group dołączyła kolejna marka: Up2Data. Tym samym grupa, w skład której wchodzą także Hicron Sp. z o.o. oraz Rhino Sp. z o.o., poszerza pole działań. Do unikalnych kompetencji z zakresu projektowania i wdrożeń zaawansowanych systemów IT oraz telemetrii dołącza teraz także segment Big Data.
Do Hicron Group dołączyła kolejna marka: Up2Data. Tym samym grupa, w skład której wchodzą także Hicron Sp. z o.o. oraz Rhino Sp. z o.o., poszerza pole działań. Do unikalnych kompetencji z zakresu projektowania i wdrożeń zaawansowanych systemów IT oraz telemetrii dołącza teraz także segment Big Data.
Przełom 2013 i 2014 był dla Hicron czasem inwestycji. Pozycja czołowego integratora systemów IT skłoniła zarząd spółki do intensywnego rozwoju w kierunku poszerzenia portfela usług. W grudniu Hicron sfinalizował zakup kontrolnego pakietu udziałów Rhino Sp z o.o., dostawcy inteligentnych rozwiązań telemetrycznych. Tym samym powołano do życia Hicron Group: podmiot łączący doświadczenie we wdrożeniach systemów klasy ERP oraz zdalnego odczytu oraz monitorowania pracy obiektów.
Big Data na start
Teraz dołącza do nich kolejny podmiot: Up2Data. To młoda, lecz silna marka stworzona przez ekspertów w dziedzinie budowy produktów oraz doradztwa w segmencie Big Data. Zespół specjalistów, jedynych tej klasy na polskim rynku, definiuje i buduje nowe źródła przychodu klienta w oparciu o wnikliwą analizę posiadanych przez niego danych.
– Big Data to klucz do wzmocnienia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Firma, podobnie jak mózg, produkuje ogromne ilości danych, wykorzystując tylko niewielki ułamek zdobytych informacji. Spośród terabajtów danych jesteśmy w stanie wydobyć „złote jajko”, czyli prawidłowości i zależności, które przyniosą naszym klientom wymierne efekty finansowe. Akces do Hicron Group zapewni nam możliwość realizacji swoich celów i profesjonalne wsparcie firmy o ugruntowanej na rynku pozycji – mówi Edward Mężyk, prezes Up2Data.
Rozwój, strategia, cel
Ekspansja Hicron Group jest elementem obranej strategii biznesowej opartej przede wszystkim na pojęciach „przewaga” oraz „synergia”. Misją grupy jest zaoferowanie produktów, które pomogą jej klientom osiągnąć przewagę konkurencyjną opartą na solidnych, technologicznych podstawach.
–Połączenie know-how w ramach Hicron Group to odpowiedź na dynamiczny rozwój biznesu naszych klientów. W tej chwili skupiamy pod jednym brandem trzy marki świadczące usługi w różnych dziedzinach, co pozwala nam kompleksowo realizować potrzeby klientów. Współpracujemy z najlepszymi w swoich dziedzinach specjalistami, dzięki czemu stale budujemy „technical supremacy” całej Grupy – mówi Michał Guzek, Managing Partner w Hicron.
– Ciągły rozwój Hicron Group jest dowodem na dobrze obraną przez nas strategię. Wymiana doświadczeń i synergia proponowanych usług pozwalają nam wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Działając w ramach jednej, silnej marki, możemy oferować więcej – dodaje Łukasz Gajda, Prezes Zarządu Rhino.
źródło: Biuro Prasowe Hicron
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #ekonomia/biznes/finanse