nowe produkty Technologie usługi

Kolejna odsłona kampanii Amica

Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do

Data publikacji: 02.06.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna odsłona kampanii Amica
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.

Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.

Od 1 czerwca, w głównych stacjach telewizyjnych, pojawiły się billboardy sponsorskie. Kampania sponsoringowa realizowana w telewizji zostanie zasilona działaniami w internecie. Reklama lodówek Amica pojawi się na największych, szerokozasięgowych, polskich portalach informacyjnych. Silna obecność zostanie również zaznaczona w największych kanałach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram).

W kampanii reklamowej na pierwszy plan wybija się technologiczne zaawansowanie produktów. Główny przekaz dotyczy takich funkcji jak Technologia No Frost oraz klasa energetyczna A++.

Za zakup mediów (kampania ATL i internet) odpowiada dom mediowy Value Media. Billobard sponsorski został przygotowany przez agencję reklamową Change. Agencja VMR odpowiedzialna jest za działania w internecie, zaś mediami społecznościowymi zajmuje się agencja Get more social. Komunikację PR prowadzi Monday PR.

źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Kolejna odsłona kampanii Amica nowe produkty, usługi, technologie - Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

A to już wiesz?  Wystartował ogólnopolski konkurs „Pierwszy Mail. Bezpieczeństwo w Internecie”

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy