media Technologie

Marketingowa komunikacja SMS tańsza i dostępniejsza

Serwis Sendel.pl pozwala w ciągu kilku minut powiadomić klientów salonu odzieżowego, restauracji, pubu, a nawet pacjentów, czy studentów o nowych promocjach, zmianie terminu wizyty lub odwołanych zajęciach. Bazę kontaktów klienci budują samodzielnie. Pierwszym klientem serwisu jest firma ESOTIQ & Henderson, która w ciągu 3 tygodni kampanii zdobyła bazę aż 14 tys.

Data publikacji: 02.08.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketingowa komunikacja SMS tańsza i dostępniejsza
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama

Serwis Sendel.pl pozwala w ciągu kilku minut powiadomić klientów salonu odzieżowego, restauracji, pubu, a nawet pacjentów, czy studentów o nowych promocjach, zmianie terminu wizyty lub odwołanych zajęciach. Bazę kontaktów klienci budują samodzielnie. Pierwszym klientem serwisu jest firma ESOTIQ & Henderson, która w ciągu 3 tygodni kampanii zdobyła bazę aż 14 tys. użytkowników.

Serwis Sendel.pl pozwala w ciągu kilku minut powiadomić klientów salonu odzieżowego, restauracji, pubu, a nawet pacjentów, czy studentów o nowych promocjach, zmianie terminu wizyty lub odwołanych zajęciach. Bazę kontaktów klienci budują samodzielnie. Pierwszym klientem serwisu jest firma ESOTIQ & Henderson, która w ciągu 3 tygodni kampanii zdobyła bazę aż 14 tys. użytkowników.

Sendel.pl to nowy serwis wykorzystujący krótkie wiadomości tekstowe SMS do kontaktu z klientami. Największą zaletą systemu jest możliwość tworzenia bazy danych samodzielnie przez użytkowników serwisu. Wystarczy wskazać im krótki numer telefonu 4455 i hasło, by zapisali się do listy subskrybentów. Usługa rozliczana jest stawką za sztukę wysłanej wiadomości SMS, bez opłat abonamentowych.

Sendel.pl to kolejny projekt firmy Blue Media S.A., która upatruje szansy na powodzenie serwisu właśnie dzięki atrakcyjnym cenom, ale także usługom dopasowanym do potrzeb polskich konsumentów. W czasie, kiedy zakupy grupowe stały się niezwykle popularne, powiadomienie klientów o dedykowanej promocji, czy zniżce jest kluczowym elementem działania wielu drobnych firm. Sendel.pl umożliwia nie tylko przekazywanie ważnych komunikatów i odbieranie odpowiedzi. Pozwala też wysyłać masowo różne kody rabatowe, a wkrótce udostępni też ankiety SMS na żywo. Blue Media wierzy, że serwis znajdzie szerokie zastosowanie szczególnie w sektorze MSP.

– Szacujemy, że wiadomości SMS są odczytywane przez ponad 90 procent odbiorców. To zdecydowanie najlepszy kanał dotarcia do klienta – mówi Marcin Szczur z firmy Blue Media. – Takie rozwiązania już od dawna pozwalają firmom na Zachodzie zwiększać zyski i zatrzymywać klientów na dłużej – dodaje M. Szczur.

A to już wiesz?  Czterodrzwiowe czy dwudrzwiowe? Sam zdecyduj

Pierwsza kampania wykorzystująca możliwości serwisu Sendel.pl już trwa. Firma ESOTIQ & Henderson oferuje swoim klientom 10 zł zniżki na zakupy pow. 50 zł. Wystarczy zapisać się do Esotiq SMS Club wysyłając SMS o treści ESOTIQ na nr 4455. Z oferty skorzystało w ciągu 3 tyg. ponad 14 tys. osób. Przed nimi kolejne atrakcje w formie np. kodów zniżkowych dostarczanych w wiadomościach SMS.

Sendel.pl umożliwia łatwa komunikację SMS z klientami. Serwis jest dostępny dla każdego. Żeby z niego korzystać wystarczy się zarejestrować na stronie Sendel.pl. Właścicielem platformy jest sopocka firma Blue Media S.A. znana m.in. z doładowań telefonów przez Internet (Blue.pl), pożyczek społecznościowych (Kokos.pl), ubezpieczeń online (Inseco.pl) oraz szybkich przelewów międzybankowych (BlueCash.pl).

Zapowiedź nowych funkcji:

ankiety SMS na żywo (np. podczas konferencji)

 

Jeżeli są Państwo zainteresowani przetestowaniem serwisu Sendel.pl, prosimy o kontakt pod adresem [email protected] z tytułem „Test Sendel.pl”. Można też sprawdzić system wysyłając SMS o treści BLUEMEDIA na nr 4455. W ten sposób będziecie Państwo otrzymywać informacje o firmie Blue Media S.A.

źródło: Biuro Prasowe Blue Media S.A.
Załączniki:
Marketingowa komunikacja SMS tańsza i dostępniejsza technologie, media/marketing/reklama - Serwis Sendel.pl pozwala w ciągu kilku minut powiadomić klientów salonu odzieżowego, restauracji, pubu, a nawet pacjentów, czy studentów o nowych promocjach, zmianie terminu wizyty lub odwołanych zajęciach. Bazę kontaktów klienci budują samodzielnie. Pierwszym klientem serwisu jest firma ESOTIQ & Henderson, która w ciągu 3 tygodni kampanii zdobyła bazę aż 14 tys. użytkowników.
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy