Internet Technologie

mobileStandard 2011 – pełna mobilizacja!

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedać komputerów PC – to jasny sygnał, że mobile to

Data publikacji: 18.05.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: mobileStandard 2011 – pełna mobilizacja!
Kategoria: internet, technologie

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedać komputerów PC – to jasny sygnał, że mobile to przyszłość.

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedać komputerów PC – to jasny sygnał, że mobile to przyszłość.

W trakcie dwóch dni konferencji swoje prezentacje pokażę najwięksi eksperci w Polsce, poruszając przy tym kluczowe zagadnienia. Jak działać w tak dynamicznym środowisku? Jak zwiększać czytelnictwo treści? Jak prezentować treści na wielu urządzeniach i w wielu ekosystemach? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji mobileStandard 2011 w Warszawie w dniach 24-25 maja.

Blok „Mobile w liczbach” otworzy Dominik Błaszczykiewicz z Internet Standard i Witold Tomaszewski, redaktor naczelny serwisu TELEPOLIS.pl, którzy po krótkim wstępie oddadzą głos Tomaszowi Mosiowi, Grzegorzowi Olkusznikowi i Guillaume Guerrinowi z GfK, aby opowiedzieli o nowych urządzeniach mobilnych dla Internetu. Zaraz po nich na scenie pojawi się Sebastian Baberowski z prezentacją „Mała sieć, wielkie zmiany”. Blok zamkną wystąpienia Piotra Pajewskiego, prezesa zarządu Telecom Media i Mariusza Jarzębowskiego z Microsoftu.

Sekcję „Mobile Commerce” rozpocznie Mariusz Gliński z banku Raiffeisen prezentacją o trendach, faktach i mitach w bankowości mobilnej. O tym czy bankowość elektroniczna przechodzi ewolucję czy rewolucję opowie Paweł Kucharski, dyrektor mBanku. Następnie Marco Hauprich, mobile & new media director serwisu HRS, zabierze nas w wycieczkę po świecie podróży i stosowanych w nich rozwiązań mobilnych. O skutecznych metodach zwiększania sprzedaży dzięki wykorzystaniu kanałów mobilnych opowie Dariusz Kocięcki z LookSoft, a Bartosz Witoń z Allegro pokaże prezentację pod tytułem „Wystarczy jedno zdjęcie, aby… – czyli narzędzia mobilne Grupy Allegro”. Dzień zakończymy z Tomaszem Krajewskim i Pawłem Gołubiakiem, którzy powiedzą wszystko o mobilizacji procesów B2B i B2C przy użyciu aplikacji dla smartfonów.

A to już wiesz?  240 Hz i G-Sync - Samsung CRG5 dla fanów gamingu i e-sportu

Drugi dzień konferencji otworzy blok „strategie mobilne dla wydawców”, który rozpocznie prezentacja Marka Millera na temat próby zarabiania na treściach. Następnie spróbujemy znaleźć „mobilne Klondike” z Maciejem Wichą z Gazeta.pl, a Stefan Nowak, head of mobile w grupie Onet.pl, opowie o konstrukcji Perpetuum Mobile, czyli co zrobić, żeby na tym zarobić. Później na scenie pojawią się Paweł Janecki i Marcin Bobowicz z Wirtualnej Polski i podejmą niezwykle interesujący temat smartfonów i tabletów, a także spróbują przewidzieć co nas czeka w przyszłości. Rafał Oracz powie, jakich błędów muszą się wystrzegać wydawcy Magletów, a blok zamknie Szymon Włochowicz, kierownik produktu kanału mobilnego w Naszej Klasie.

Blok o reklamie i marketingu mobilnym zaczniemy prezentacją Lucjana Exnera i Tomasza Samula z Mobilvi, którzy powiedzą jakich efektów należy oczekiwać od reklamy w Internecie. Następnie Piotr Surmacki przedstawi między innymi wizję tego, jak może wyglądać ekosystem mobile w przyszłości. Na zakończenie bloku Filip Miłeszewski z Listonic opowie o marketingu mobilnym w branży FMCG.

Ostatni blok poświęcony AR, geolokalizacji i rozrywce rozpocznie King Yiu Chu, wyjaśniając dokładnie czym jest Augmented Reality i pokazując praktyczne przykłady zastosowania. O niezwykle popularnej ostatni tematyce geolokalizacyjnej dowiemy się więcej od Pawła Kozłowskiego, który pokaże prezentację między innymi o mobilnej nawigacji w życiu codziennym i przyszłości usług geolokalizacyjnych. Konferencję mobileStandard 2011 zakończy Wojciech Ozimek, współzałożyciel One2Tribe, opowiadając o rynku gier mobile w Polsce i na świecie, gamifikacji i platformach społecznościowych.

Serdecznie zapraszamy!

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie:
http://www.internetstandard.pl/konferencje/mobilestandard2011/22d5/program.html

 

Zgłoszenia na mobileStandard 2011 można dokonać przy pomocy linku:
http://www.internetstandard.pl/konferencje/mobilestandard2011/22d5/zgloszenie.html

źródło: Biuro Prasowe IDG Poland
Załączniki:
mobileStandard 2011 – pełna mobilizacja! internet, technologie - MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedać komputerów PC – to jasny sygnał, że mobile to przyszłość.
Hashtagi: #internet #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy