Data publikacji: 22.09.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwyższe światowe standardy CMS wkraczają do Polski
Kategoria: internet, technologie
Ponad 500 tysięcy odsłon dziennie, wzrost liczby wizyt w serwisie o niemal 50 procent, a także podniesienie poziomu sprzedaży usług o blisko połowę to tylko niektóre efekty, jakie można uzyskać wykorzystując popularną na świecie aplikację EPiServer Czołowy system zarządzania treścią serwisów internetowych, z którego na całym globie korzystają największe światowe marki, takie jak m.in. Adidas, Renault, Bauer czy Toshiba, niemal w ogóle nie jest jednak wykorzystywany w Polsce. Sytuację tę starają się zmienić specjaliści z polskiego oddziału międzynarodowej agencji Fortune Cookie, którzy na bazie EPiServer’a opracowali w ostatnim czasie witryny m.in. największej prywatnej linii lotniczej w Europie (NetJets Europe) czy najliczniejszej grupy siłowni i klubów fitness na świecie (FitnessFirst).
Ponad 500 tysięcy odsłon dziennie, wzrost liczby wizyt w serwisie o niemal 50 procent, a także podniesienie poziomu sprzedaży usług o blisko połowę to tylko niektóre efekty, jakie można uzyskać wykorzystując popularną na świecie aplikację EPiServer Czołowy system zarządzania treścią serwisów internetowych, z którego na całym globie korzystają największe światowe marki, takie jak m.in. Adidas, Renault, Bauer czy Toshiba, niemal w ogóle nie jest jednak wykorzystywany w Polsce. Sytuację tę starają się zmienić specjaliści z polskiego oddziału międzynarodowej agencji Fortune Cookie, którzy na bazie EPiServer’a opracowali w ostatnim czasie witryny m.in. największej prywatnej linii lotniczej w Europie (NetJets Europe) czy najliczniejszej grupy siłowni i klubów fitness na świecie (FitnessFirst).
Z usług opartego na technologii .NET EPiServer’a korzysta już ponad 3500 organizacji, które administrują blisko dziesięcioma tysiącami serwisów na całym świecie. Wśród największych korzyści użytkownicy wskazują łatwą implementację, możliwość personalizacji i intuicyjnego zarządzania, a także kompleksowe rozwiązania umożliwiające rozszerzenie funkcjonalności systemu. Funkcjonalności te w znacznym stopniu wpływają na maksymalizację współczynnika konwersji, a co za tym idzie zwiększenie wyników sprzedażowych i podniesienie liczby odwiedzin witryny.
– Intuicyjna nawigacja, a także kompleksowe rozwiązania w zakresie administracji i promocji to główne atuty EPiServera. Dzięki temu, zarówno doświadczeni, jak i początkujący użytkownicy mają możliwość optymalizacji działań związanych z funkcjonowaniem ich strony internetowej. W efekcie ich usługi i produkty mają szanse na szersze zaistnienie w przestrzeni wirtualnej – mówi Maciej Swoboda, Client Partner Fortune Cookie Poland.
Edycja strony internetowej opartej na EPiServer’ze realizowana jest z wykorzystaniem elastycznego narzędzia „EPiServer Composer”. W przeciwieństwie do standardowych systemów zarządzania treścią, pozwalających jedynie na korzystanie z gotowych szablonów stron, „EPiServer Composer” umożliwia modyfikację i dostosowanie witryny do indywidualnych potrzeb użytkowników w przeciągu kilku sekund. Edytor opiera się na intuicyjnej aplikacji „przeciągnij-upuść” (ang. drag and drop), dzięki której zmiany w obrębie strony wprowadzane są za pośrednictwem jednego kliknięcia myszką*.
Zwiększenie zaangażowania użytkowników serwisu, a także wydłużenie czasu ich odwiedzin można natomiast osiągnąć, dzięki wykorzystaniu modułu „EPiServer Commerce”. Aplikacja ta umożliwia personalizację treści w zależności m.in. od miejsca lokalizacji Internauty, liczby jego odwiedzin na stronie, godziny logowania, użytego słowa kluczowego, czy ostatniego zamówienia. Moduł pozwala również na wyświetlanie zróżnicowanej treści strony głównej dla nowych i powracających użytkowników.
EPiServer łączy w sobie ponadto narzędzia do optymalizacji pozycjonowania witryn internetowych „EPiServer SEO”, segmentacji użytkowników „EPiServer Relate”, a także tworzenia kampanii internetowych „EPiServer CMO”. System wyposażony jest również w moduł do tworzenia kampanii
e-mail marketingowych „EPiServer Mail”.
– Ponad 500 tysięcy wejść na stronę The Lawn Tennis Association, wzrost liczby wizyt na witrynie Chartered Institute of Management Accountants o 45 procent, a także zwiększenie liczby dokonywanych rezerwacji dla Small Luxury Hotel of the World o blisko 50 procent, to tylko niektóre z projektów, które jednoznacznie wskazują na potencjał systemu EPiServer – mówi Szczepan Wącław, dyrektor zarządzający Fortune Cookie Poland.
Wśród opcji EPiServer’a znaleźć można także aplikację „EPiServer MobilePack”, która umożliwia wykorzystanie zestawu darmowych szablonów do przygotowania własnej strony internetowej w wersji mobile. W trakcie jej opracowywania system pobiera treści ze standardowej wersji witryny w przeciągu kilku minut. Narzędzie umożliwia także wprowadzanie modyfikacji na stronie internetowej z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Zarządzanie mobilną wersją witryny przy pomocy „EPiServer Mobile Pack” jest w pełni zintegrowane z „EPiServer’em CMS”.
Działanie EPiServer’a dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu wspiera dział specjalistów, którzy na bieżąco czuwają nad poprawnym działaniem systemu i wprowadzanymi w jego obrębie modyfikacjami.
***
Od tego roku Fortune Cookie działa również na terenie Polski. W sierpniu 2011 roku polski oddział Fortune Cookie, który rozpoczął działalność na początku tego roku, został trzecim w Polsce, oficjalnym partnerem EPiServer. Firma należy także do elitarnego grona EPiServer Premimum Solution Partner i – poza Skandynawią – zatrudnia największą liczbę programistów na całym świecie. Wśród ekspertów Fortune Cookie znajduje się dwójka specjalistów uhonorowanych prestiżowym statusem EMVP’s (EPiServer Most Valued Professionals), który posiada niewielu ponad dziesięciu developerów z całego globu.###
*http://www.youtube.com/user/EpiserverAB
O Fortune Cookie (UK) Ltd.
Fortune Cookie to jedna z największych w Europie agencji interaktywnych świadczących kompleksowe usługi
w zakresie marketingu internetowego i projektowania stron www. Firma zatrudnia ponad stu najwyższej klasy specjalistów, którzy pracują w placówkach firmy zlokalizowanych na terenie Australii, Stanów Zjednoczonych, Polski i Wielkiej Brytanii. W gronie klientów Fortune Cookie znajdują się globalne marki, takie jak: Abu Dhabi Media, Aegon, American Express, BP, Bupa, Canon, City of London, Europcar, Fitness First, Legal & General, Royal Caribbean International, Royal Institution of Chartered Surveyors, Small Luxury Hotels of the World i UEFA. Fortune Cookie była pierwszą na świecie agencją prowadzącą testy bezdotykowego komputera Microsoft Surface oraz prekursorem wprowadzenia technologii Tobii eye tracking w trakcie procesu projektowania.
O Fortune Cookie Poland
Fortune Cookie Polska to agencja interaktywna świadcząca kompleksowe usługi w zakresie marketingu internetowego i projektowania stron www. Firma specjalizuje się m.in. w przygotowywaniu aplikacji mobilnych na urządzenia mobilne i tablety, a także optymalizacji użyteczności stron www w trakcie procesu projektowania. Fortune Cookie Polska realizuje również usługi w zakresie marketingu cyfrowego i social media, a także pozycjonowania stron www i brandingu. Przygotowywane przez agencję strony www, jako jedyne w Polsce dają możliwość wykorzystywania elitarnego systemu zarządzania treścią EPi serwer CMS.
źródło: Biuro Prasowe Fortune Cookie Poland
Załączniki:
Hashtagi: #internet #technologie