Data publikacji: 17.05.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy Dyrektor Działu Handlowego w easyCALL.pl
Kategoria: technologie, ekonomia/biznes/finanse
6 maja 2011 roku stanowisko Dyrektora Działu Handlowego w easyCALL.pl S.A. objął Marcin Ługowski. Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim zarządzanie siecią sprzedaży usług telekomunikacyjnych, a tym samym pozyskanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych. Marcin Ługowski będzie także odpowiedzialny za stworzenie strategii rozwoju, opartej na strukturach sprzedaży oraz za wsparcie marketingowe easyCALL.pl S.A.
Nowy Dyrektor Działu Handlowego Spółki posiada jedenastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Na swoim koncie ma sukcesy czterech firm, dla których nadzorował sprzedaż zarówno bezpośrednią, jak i pośrednią z najlepszym skutkiem. Zanim dołączył do easyCALL.pl S.A. współpracował w latach 2003 – 2008 z inną spółką z branży telekomunikacyjnej SFERIA S.A. (dawniej OSP Polapager Sp. z o.o.). W początkowym okresie współpracy z grupą Polpager zarządzał sprzedażą spółki powiązanej IT Polpager S.A., później pełnił stanowiska zarządzające strukturą sprzedaży bezpośredniej własnej oraz pośredniej w SFERIA S.A., rozbudowując m.in. od podstaw kanał sprzedaży zewnętrznej, który pod koniec 2008 roku generował już sprzedaż ok. 2000 sztuk miesięcznie w strefie numerycznej 022.
Marcin Ługowski w okresie od początku 2009 roku do końca kwietnia 2011 roku, pełnił stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Sieci Własnej w PKO BP Bankowym PTE, gdzie zarządzał strukturą ogólnopolską Sieci Sprzedaży Własnej. W ciągu dwóch lat, struktura ta odnotowała prawie siedmiokrotny wzrost sprzedaży a PKO BP Bankowy PTE stał się liderem w zakresie sprzedaży na rynku Powszechnych Towarzystw Emerytalnych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z fachowcem tej klasy. Liczymy na aktywność i wsparcie sprzedaży przez naszego nowego Dyrektora Działu Handlowego” – mówi Michał Jakubowski, Prezes Zarządu easyCALL.pl S.A.
„Swoją wiedzę i dotychczasowe doświadczenie zamierzam wykorzystać na stanowisku Dyrektora Działu Handlowego. W nowej firmie widzę również możliwość dalszego rozwoju zawodowego. W easyCALL.pl S.A postawiłem sobie wyzwanie – przyczynić się do zdobycia przez easyCALL.pl S.A. pozycji lidera wśród innych telefonii internetowych, działających na rynku telekomunikacyjnym” – mówi nowy Dyrektor Działu Handlowego easyCALL.pl S.A.
Marcin Ługowski ukończył kierunek: Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Informacja dodatkowa
easyCALL.pl S.A. jest firmą sektora telekomunikacyjnego. Od 2006 roku oferuje nowoczesne i profesjonalne rozwiązania w dziedzinie połączeń internetowych i telefonicznych. Działalność easyCALL.pl S.A. opiera się głównie na telefonii internetowej (VoIP – easyCALL.pl), telefonii stacjonarnej (ekotel), dostępie do sieci Internet. Platforma easyCALL.pl to największa polska telefonia internetowa, charakteryzująca się unikalną multidostępnością. Oznacza to możliwość realizacji połączeń poprzez komputer, telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą, fax2mail, tradycyjną telefonię, videorozmowy oraz konferencje. Z easyCALL.pl korzysta już ponad 250 000 klientów Dodatkowo dla osób posiadający telefon stacjonarny na liniach TP, easyCALL.pl oferuje usługę ekotel czyli niższy abonament bez konieczności zmiany dotychczasowego numeru. Ponadto easyCALL.pl oferuje usługi outsourcingowe dla mniejszych operatorów, którzy są zainteresowani wdrożeniem w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej. W I kwartale 2011 r. zamierza zadebiutować na rynku NewConnect. W ofercie prywatnej z emisji akcji serii B (60 tys. akcji) oraz akcji serii C (151.300 akcji) pozyskano 800.070 pln . Ofertą prywatną zainteresowali się nie tylko inwestorzy indywidualni, ale również instytucjonalni.
źródło: Biuro Prasowe easyCALL.pl S.A.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #ekonomia/biznes/finanse