Technologie Wydarzenia

Omnichannel i customer experience na M@il My Day 2018

Data publikacji: 26.02.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omnichannel i customer experience na M@il My Day 2018 Kategoria: wydarzenia, technologie Konferencje branżowe na stałe wrosły już

Data publikacji: 26.02.2018
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omnichannel i customer experience na M@il My Day 2018
Kategoria: wydarzenia, technologie

Konferencje branżowe na stałe wrosły już w polskie, marketingowe poletko. To świetna okazja do bycia na bieżąco z tym, co w nowych technologiach piszczy, poszerzania swojej wiedzy czy wymieniania się doświadczeniem wyniesionym z własnej pracy. Ale również przyjazna przestrzeń, w której na żywo można spotkać tych, których na co dzień śledzi się w Internecie.

Tegoroczny M@il My Day, który w Warszawie odbywa się już po raz szósty, będzie wiosennym pretekstem do tego, by posłuchać najlepszych prelegentów z całej Polski. Ale to nie wszystko – w tym roku na scenie zadebiutuje również Alpaca Studio.

– To jedna z najlepszych konferencji marketingowych w Polsce. Z nieukrywaną przyjemnością zdecydowaliśmy się na niej wystąpić – mówi Grzegorz Nowak, CEO Alpaca Studio. – Tematy omnichannel i customer experience, którymi zajmujemy się na co dzień, ściśle się ze sobą łączą. Pogłębiona relacja na poziomie konsumenta i marki to trend, który stale będzie przybierał na sile. Warto zwrócić na niego uwagę już teraz. Podczas M@il My Day opowiem między innymi o tym, że o sukcesie w biznesie nie świadczą jedynie świetne narzędzia, ale przede wszystkim umiejętność ich integracji w ramach kompleksowego ekosystemu marketingowego.

Holistyczne podejście do marketingu to jeden z kluczowych aspektów, na których skupia się Alpaca Studio – dynamicznie rozwijająca się agencja omnichannel marketingu.

– Chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, by realnie wpływać na budowanie wysokiej jakości działań marketingowych w Polsce. Wszechkanałowa komunikacja, ścieżki i doświadczenia konsumentów, krzyżowa identyfikacja użytkowników czy wykorzystanie dark data to największe wyzwania współczesnego marketingu oraz jednocześnie największy niewykorzystany potencjał, który każdego dnia pomagamy wydobywać – dodaje Grzegorz Nowak.

A to już wiesz?  Alan Laing wiceprezesem regionu EMEA w Acronis

Grzegorz Nowak to jeden z najbardziej znanych polskich specjalistów z zakresu omnichannel marketingu. Wykładowca akademicki, trener biznesu oraz aktywny promotor idei spójności wielokanałowej komunikacji.

Mamy dla Ciebie prezent: na hasło ALPACA otrzymasz 10% zniżki na bilety wstępu na konferencję. Do zobaczenia 20-21 marca w warszawskim Multikinie!

 

źródło: Biuro Prasowe Alpaca Studio
Załączniki:
Omnichannel i customer experience na M@il My Day 2018 wydarzenia, technologie -
Hashtagi: #wydarzenia #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy