Data publikacji: 11.07.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pękło 60 000 shumików!
Kategoria: handel, internet
Program rekomendacyjny, pojedynek youtuberek na stylizacje, codzienne dylematy: co na siebie włożyć? – to shumotwórcze aktywności na platformie shumee. A z informacją o shumee od początku kwietnia br. zetknęło się w internecie już przeszło 620 tys. osób.
Program rekomendacyjny, pojedynek youtuberek na stylizacje, codzienne dylematy: co na siebie włożyć? – to shumotwórcze aktywności na platformie shumee. A z informacją o shumee od początku kwietnia br. zetknęło się w internecie już przeszło 620 tys. osób.
Shumee wystartowało zaledwie 3 miesiące temu, pokazując użytkownikom czysto społecznościowe funkcje aplikacji dostępnej na system Android i iOS. Kilka tygodni później do aplikacji dołączyła wersja przeglądarkowa serwisu przygotowana w technologi RWD.
W pierwszych wersjach wciąż doskonalonej aplikacji można polecać ulubione produkty, usługi, miejsca, czy też ciekawe treści i zbierać opinie społeczności. Shumee umożliwia także sondowanie opinii – poprzez pytania.Shumee daje wolność – to pierwszy projekt, który pokazuje, że wolny świat dyskusji i nieskrępowanych decyzji jest możliwy – bez reklam, sponsoringu i klasycznego marketingu – w oparciu o rekomendacje znajomych i tzw. mądrość tłumu, tj. opinie użytkowników społeczności. To właśnie rekomendacja przekazywana w modelu human to human jest siłą i wartością shumee.
Shumee pozwala także na konfrontowanie opinii. Poprzez poznanie zdania innych osób zapewnia równowagę i umożliwia prezentację różnych punktów widzenia. Nie posługuje się skomplikowanymi algorytmami i nie zamyka użytkownika w bańce informacyjnej tematów, które lubią jego znajomi.
Jak do tej pory z shumee korzysta już 5,5 tys. osób, które komentując pytania i polecenia oraz głosując oddało przeszło 60 tys. shumików. Tylko w ramach trwającej tydzień bitwy dwóch młodych youtuberek: Just Talia i Basia Kaszuba, posty obu dziewczyn zebrały ponad 7,3 tys. głosów.
W czerwcu shumee uruchomiło prosty program rekomendacyjny, pozawalający użytkownikom na zdobycie dodatkowych korzyści w postaci kodów rabatowych na zakupy u partnerów shumee. Aktualnie trwa promocja z markami odzieżowymi Top Secret i Troll, w ramach której można zyskać dodatkowe 10 zł na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych.
‚shum%sz i masz’ będzie stopniowo uzupełniane o kolejnych ciekawych partnerów z różnych branż. Program rekomendacyjny jest pierwszym krokiem w stronę uzupełnienia funkcji społecznościowych platformy o część e-commerce. Już niedługo shumee pokaże nowe oblicze umożliwiające użytkownikom indywidualnym i firmom sprzedaż nowych i używanych rzeczy – w ramach uproszczonego, podobnego do wystawienia posta procesu.
źródło: Biuro Prasowe Shumee
Załączniki:
Hashtagi: #handel #internet