Internet nowe produkty usługi

Przyszłość AI w Doświadczeniach Konsumentów

Przyszłość AI w Doświadczeniach Konsumentów
Data publikacji: 08.08.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość AI w Doświadczeniach Konsumentów Kategoria: nowe produkty, usługi, internet Razem z firmą AT & T Foundry i

Data publikacji: 08.08.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość AI w Doświadczeniach Konsumentów
Kategoria: nowe produkty, usługi, internet

Razem z firmą AT & T Foundry i RocketSpace firma Ericsson wydała trzecią serię The Futurist Report.

Przejrzyj wewnętrzne spojrzenie na najnowocześniejsze technologie i firmy, które kształtują przyszłość sztucznej inteligencji i co to oznacza dla konsumentów.

Jak sztuczna inteligencja i automatyka wpływają na sposób, w jaki żyjemy i jak marki będą dostosowywać się i zaspokoić zmieniające się doświadczenia konsumentów?

Przeczytaj pełny raport: Przyszłość sztucznej inteligencji | Raport Ericsson, AT&T Foundry i RocketSpace

źródło: Biuro Prasowe Ericsson Sp. z o.o.
Załączniki:
Przyszłość AI w Doświadczeniach Konsumentów nowe produkty, usługi, internet -
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #internet

A to już wiesz?  Rok mobile już za nami - wnioski z ostatnich paneli e-nnovation

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy