Data publikacji: 28.07.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwiązania analityczne SAS do zarządzania zasobami marketingowymi najwyżej ocenione w raporcie firmy Gartner
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie
SAS
SAS został sklasyfikowany na najwyższej pozycji w kwadrancie liderów raportu firmy Gartner Magic Quadrant for Marketing Resource Management, uzyskując najwyższe oceny w kategoriach: kompletność wizji i zdolność do jej realizacji.
Pozytywne doświadczenia klientów to dziś kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Jednak spełnienie rosnących wymagań klientów, pełna personalizacja ich obsługi oraz skuteczne zarządzanie interakcjami z klientami w każdym kanale kontaktu wymaga zastosowania skutecznych strategii i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Wobec dynamicznie zachodzących zmian i pojawiających się nowych kanałów kontaktu klienta z dostawcą, przedsiębiorstwa inwestują w złożone systemy zarządzania zasobami marketingowymi (MRM), dzięki którym mogą usprawniać i automatyzować procesy oraz zapewnić spójność komunikacji z klientem, wzrost jego satysfakcji i lojalności.
Według firmy Gartner, zakres funkcjonalności rozwiązań Marketing Resource Management obejmuje:
Planowanie i budżetowanie programów i działań marketingowych (planowanie strategiczne i zarządzanie finansami),
Opracowanie kampanii i programów marketingowych (produkcja kreatywna i zarządzanie projektami),
Zarządzanie zasobami marketingowymi (aktywa cyfrowe, zarządzanie wiedzą i treściami),
Opracowanie i dystrybucja materiałów marketingowych (realizacja marketingowa),
Pomiar, analizę i optymalizację zasobów marketingowych (analityka).
SAS oferuje kompleksową platformę do zarządzania zasobami marketingowymi, która pozwala w sposób spójny i skuteczny zarządzać działaniami i procesami oraz realizować zorientowaną na klienta strategię marketingową. Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence pomaga pozyskiwać wiedzę z danych i analiz, aby planować skuteczne strategie i programy, efektywnie zarządzać zasobami i finansami, optymalizować wielokanałowe kampanie i relacje z klientami, a w rezultacie zapewniać wzrost przychodów i satysfakcji klientów.
Szczegóły dot. raportu: https://www.gartner.com
źródło: Biuro Prasowe SAS Institute Polska
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie