media Technologie

Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii

Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii
Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi

Data publikacji: 27.11.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama

Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami.

Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami.

Kampania podkreśla, że za każdym podarunkiem kryje się nie tylko przedmiot, ale przede wszystkim nowe możliwości i emocje, które ten prezent wywołuje lub pomaga uchwycić. Akcji towarzyszy promocja sprzedażowa, w ramach której wybrane produkty premiowane są częściowym zwrotem środków lub dodatkowymi akcesoriami.

Trwająca do 24 grudnia kampania, obejmuje działania w internecie, telewizję i outdoor w największych miastach w Polsce. Towarzyszy jej 30-sekundowy spot, dostępny pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=DBXVfLUN9iM. Specjalną kreację przygotowano również na największy w kraju nośnik outdoorowy, przy ulicy Sobieskiego w Warszawie.

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Szczegółowe informacje o promocji dostępne są na stronie: http://www.samsung.com/pl/campaign/xmass/wiecej-niz-prezent/

1 / 2

 

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii technologie, media/marketing/reklama - Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami.
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama

A to już wiesz?  Samsung rozszerza usługę e-booków

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy