Data publikacji: 27.11.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami.
Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami.
Kampania podkreśla, że za każdym podarunkiem kryje się nie tylko przedmiot, ale przede wszystkim nowe możliwości i emocje, które ten prezent wywołuje lub pomaga uchwycić. Akcji towarzyszy promocja sprzedażowa, w ramach której wybrane produkty premiowane są częściowym zwrotem środków lub dodatkowymi akcesoriami.
Trwająca do 24 grudnia kampania, obejmuje działania w internecie, telewizję i outdoor w największych miastach w Polsce. Towarzyszy jej 30-sekundowy spot, dostępny pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=DBXVfLUN9iM. Specjalną kreację przygotowano również na największy w kraju nośnik outdoorowy, przy ulicy Sobieskiego w Warszawie.
Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Szczegółowe informacje o promocji dostępne są na stronie: http://www.samsung.com/pl/campaign/xmass/wiecej-niz-prezent/
1 / 2
źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama