Technologie

Samsung przypomina na czym polega prawdziwa moc fotografii w kampanii #BędzieCoWspominać

Samsung przypomina na czym polega prawdziwa moc fotografii w kampanii #BędzieCoWspominać
#BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych

Data publikacji: 18.06.2019
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung przypomina na czym polega prawdziwa moc fotografii w kampanii #BędzieCoWspominać
Kategoria: technologie, technologie

#BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki. Samsung przypomina na czym polega prawdziwa moc fotografii w kampanii #BędzieCoWspominać technologie, technologie - #BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

#BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

Punktem wyjścia dla kampanii #BędzieCoWspominać jest podejście do zdjęć jako cennych nośników wspomnień. To unikalna perspektywa autora zdjęcia nadaje fotografii emocjonalny ładunek i sprawia, że chcemy wracać pamięcią do uwiecznionej chwili. Rolą firmy Samsung jest wspieranie użytkowników w utrwalaniu wspomnień w jak najlepszej jakości, co pozwoli wracać do nich i przeżywać je ponownie.

Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat – powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.

A to już wiesz?  E1200 – elegancka prostota

Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10:

Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii słynąca z nietuzinkowego poczucia humoru.
Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem.
Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu Top Model.
Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication, oraz dom mediowy Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Samsung przypomina na czym polega prawdziwa moc fotografii w kampanii #BędzieCoWspominać technologie, technologie - #BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.
Hashtagi: #technologie #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy