nowe produkty Technologie usługi

Samsung Smart TV z iplaFILM

Lider rynku RTV,

Data publikacji: 29.06.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung Smart TV z iplaFILM
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Lider rynku RTV, Samsung

Lider rynku RTV, Samsung Electronics Polska, na podstawie efektów sprzedażowych pierwszego roku współpracy, poszerza swoją współpracę z ipla – największą telewizją internetową w Polsce. Jako pierwszy producent telewizorów wprowadził widget ipla z pakietem hitów filmowych.

Aplikacja ipla rozbudowana o kanał iplaFILM  stała się częścią multimedialnej platformy Samsung Smart TV. Dzięki spełnieniu przez firmę Samsung standardów zabezpieczeń wymaganych przez wytwórnie filmowe użytkownicy Smart TV jako pierwsi w Polsce mają dostęp do pełnometrażowych filmów oferowanych w wysokiej jakości przez aplikację ipla. W momencie startu usługi w ofercie iplaFILM na telewizorach Samsung jest już  ponad 700 tytułów, a liczba udostępnianych produkcji stale się powiększa.

Samsung to dla nas strategiczny partner. Wśród wszystkich użytkowników ipla na telewizorach z funkcjami internetowymi to właśnie Samsung wiedzie prym, a jego klienci generują 38,7% ruchu w tej kategorii produktów. Udział ten rośnie o kilka punktów procentowych z miesiąca na miesiąc.  – powiedział Albert Szybiński, Dyrektor Rozwoju Produktu Redefine. – Jest to segment rynku o rosnącym znaczeniu dla nas, a poziom naszej penetracji w nim wynosi ponad 95%. – dodaje.

Samsung jako pierwszy w Polsce w pełni zintegrował telewizję z Internetem. Współpraca z telewizją internetową ipla rozpoczęta we wrześniu 2010 roku  w znaczący sposób przyczynia się do uatrakcyjnienia naszej oferty polskojęzycznych aplikacji. Cieszymy się, że dziesiątki tysięcy użytkowników Samsung Smart TV uzyska dostęp do atrakcyjnych nowości filmowych – powiedział Marcin Bołbot, dyrektor marketingu i sprzedaży CE w Samsung Electonics Polska.

Tytuły oferowane w kanale iplaFILM są płatne. Dostęp do wybranego materiału jest aktywowany na 24 godziny od wpisania specjalnego kodu. Większość filmów oferowanych jest w cenie od 5 zł. Płatność za kod można zrealizować poprzez SMS, przelewem lub kartą kredytową. Filmy prezentowane są w określonej kategorii tematycznej, np. filmy akcji, komedie, dramaty. Niezdecydowani mogą skorzystać z poleceń redakcji ipla lub wybrać spośród najpopularniejszych – TOP 10. Wśród udostępnionych produkcji znalazły się między innymi takie tytuły jak: Mr. Nobody, Autor Widmo, Śluby Panieńskie, Maczeta czy Ciacho.

A to już wiesz?  Uruchomienie pierwszych na świecie usług voice over LTE

Do tej pory Samsung wprowadził na ekran telewizora największą ilość polskojęzycznych aplikacji. Częścią platformy Smart TV są m.in. aplikacje dostarczające informacje z serwisów Gazeta.pl, Onet.pl czy filmy i seriale z vod.tvp.pl, wp.tv czy onet.tv. Ofertę uzupełnia lista blisko 40 serwisów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora, w tym m.in.: Facebook, Twitter, YouTube, Google Maps, Accuweather, Skype czy Picassa. Oferta cały czas się rozszerza. Już w lipcu polscy użytkownicy będą mieli dostęp do pierwszego na świecie widgetu dostarczającego treści na żądanie w trójwymiarze i w Full HD „Explore 3D” (stworzonego przez inżynierów Samsung).

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Samsung Smart TV z iplaFILM nowe produkty, usługi, technologie - Lider rynku RTV, Samsung
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy