nowe produkty Technologie usługi

Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia

Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia
Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu

Data publikacji: 22.10.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android™.

Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android™.

Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsung w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android™. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google™). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.

Jak to działa?

W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „Wsparcie” w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „Zdalne Wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu SAMSUNG Apps (lub Sklepu Play) i zainstalować na urządzeniu z systemem Android™. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.

A to już wiesz?  Czym jest technologia mikroreplikacji?

1 / 2

Więcej informacji na temat Usługi Zdalnego Wsparcia można znaleźć na stronie: http://www.samsung.com/pl/remotesupport/index.html.

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia nowe produkty, usługi, technologie - Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami Samsung oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android™.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy