Technologie

Serwis Amica: Dbamy o jakość obsługi

Ogłoszone właśnie wyniki kolejnego badania Secret Client® okazały się niezwykle miłe dla Serwisu Amiki. W tym kompleksowym badaniu jakość obsługi klienta jest oceniana przez niezależnych od firmy ukrytych obserwatorów. Godło Dbamy o Jakość 2011 jest zarezerwowane dla firm, które uzyskują najwyższe wyniki audytu prowadzonego tą unikalną metodą badawczą. W tym roku w gronie laureatów znalazł się także Serwis

Data publikacji: 13.12.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Serwis Amica: Dbamy o jakość obsługi
Kategoria: technologie, technologie

Ogłoszone właśnie wyniki kolejnego badania Secret Client® okazały się niezwykle miłe dla Serwisu Amiki. W tym kompleksowym badaniu jakość obsługi klienta jest oceniana przez niezależnych od firmy ukrytych obserwatorów. Godło Dbamy o Jakość 2011 jest zarezerwowane dla firm, które uzyskują najwyższe wyniki audytu prowadzonego tą unikalną metodą badawczą. W tym roku w gronie laureatów znalazł się także Serwis Amiki.

Ogłoszone właśnie wyniki kolejnego badania Secret Client® okazały się niezwykle miłe dla Serwisu Amiki. W tym kompleksowym badaniu jakość obsługi klienta jest oceniana przez niezależnych od firmy ukrytych obserwatorów. Godło Dbamy o Jakość 2011 jest zarezerwowane dla firm, które uzyskują najwyższe wyniki audytu prowadzonego tą unikalną metodą badawczą. W tym roku w gronie laureatów znalazł się także Serwis Amiki.

Jak każde wyróżnienie także i to oprócz zaszczytu przynosi zobowiązanie do osiągania jeszcze lepszych wyników w przyszłości. – W okresie, gdy coraz trudniej zdobyć klienta, jego zadowolenie z jakości obsługi staje się kluczowym parametrem sukcesu – mówi Dariusz Kaszkowiak, Dyrektor Serwisu Amiki. – Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że to często serwis i oferowane przez niego usługi przyczyniają się do kształtowania opinii klienta na temat firmy. Wyróżnienia tego rodzaju cieszą tym bardziej, że są przyznawane bezpośrednio przez konsumentów, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów i usług.

W programie Jakość Obsługi ekspertem jest każdy klient, który może znaleźć się wśród członków jury wyłaniającego liderów rynkowych w poszczególnych branżach. Na tym odwróceniu ról polega wyjątkowość tego programu: to nie firmy decydują o swoim udziale, ale robią to za nich ich klienci. O wynikach nie decydują więc eksperci z naukowymi tytułami, ale opinie klientów i konsumentów, a Godło Jakość Obsługi jest przyznawane tylko tym firmom, które oferując najwyższy standard obsługi zostały także uznane za najbardziej przyjazne.

A to już wiesz?  Pralki Eco Bubble - unikalne możliwości i klasa energetyczna A+++

Telefoniczne badania, które umożliwiły przyznanie Amice tego tytułu zostało przeprowadzone dwukrotnie. Pierwsza fala obejmowałamiesiące luty i marzec, druga została zrealizowana w październiku i listopadzie 2011. Obydwie fale zostały zrealizowane za pomocą metody Secret Contact w badaniu Infolinii. Tajemniczy Klienci zgłaszali problem ze sprzętem na Infolinii. Warto także zwrócić uwagę na dodatkowe przeprowadzenie pogłębionych wywiadów satysfakcji z pracownikami sklepów zajmujących się dystrybucją sprzętu firmy Amica oraz klientami ostatecznymi. Celem badań była ocena jakości obsługi klienta na Infolinii, a także zbadanie poziomu satysfakcji pracowników sklepów oraz klientów pod względem obsługi serwisowej firmy Amica. W sumie przeprowadzonych zostało ponad 1 000 wywiadów telefonicznych (w tym niemal 800 rozmów z klientami ostatecznymi).

We wszystkich swoich działaniach Amica dąży do tego, aby jej produkty jak najlepiej zaspokajały potrzeby naszych konsumentów. Dlatego tak cenimy sobie wyróżnienie Dbamy o Jakość Obsługi 2011 przyznawane bezpośrednio przez tych, którzy używają naszych produktów na co dzień i potrafią docenić ich zalety. Przyznanie tytułu zobowiązuje i mobilizuje, by nie zawieść uzyskanego zaufania. Amica pamięta o tym na co dzień.

źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Serwis Amica: Dbamy o jakość obsługi technologie, technologie - Ogłoszone właśnie wyniki kolejnego badania Secret Client® okazały się niezwykle miłe dla Serwisu Amiki. W tym kompleksowym badaniu jakość obsługi klienta jest oceniana przez niezależnych od firmy ukrytych obserwatorów. Godło Dbamy o Jakość 2011 jest zarezerwowane dla firm, które uzyskują najwyższe wyniki audytu prowadzonego tą unikalną metodą badawczą. W tym roku w gronie laureatów znalazł się także Serwis Amiki.
Hashtagi: #technologie #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy