media Technologie

Sharp partnerem technologicznym Fashion Week Poland po raz drugi

Warszawa

Data publikacji: 18.04.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sharp partnerem technologicznym Fashion Week Poland po raz drugi
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama

Warszawa 18.04.2012r.

Warszawa 18.04.2012r. – Najnowsze telewizory, projektory i odtwarzacze Blu-ray firmy Sharp wspierać będą już po raz drugi najważniejsze modowe wydarzenie w Polsce – Fashion Week Poland. Tegoroczna edycja to pokazy najnowszych trendów i kolekcji na sezon jesienno-zimowy 2012/2013. Impreza odbywać się będzie w dniach 18-22 kwietnia (czwartek-niedziela) na terenie ŁSSE- Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24.

„Fashion Week Poland to wydarzenie, które kreuje polski rynek mody w myśl światowych trendów” – powiedziała Dorota Seweryniak, PR Manager w firmie Sharp. „FashionPhilosophy wyznacza kierunki dla rynku mody oraz umożliwia młodym projektantom start na międzynarodowej arenie. Wierzymy, że nowoczesne technologie to także bardzo ważny element, który pomaga w tym starcie. Chcemy być obecni przy takich inicjatywach“- dodała Seweryniak.

Sprzęt firmy Sharp posłuży do uatrakcyjnienia pokazów mody. Będzie je można oglądać nie tylko na scenie głównej, ale także na doskonałej jakości ekranach telewizorów Sharp – zwiększając tym samym wrażenia audiowizualne towarzyszące takim wydarzeniom. Ponadto odtwarzacze Blu-ray i ekrany Sharp będą wykorzystywane do relacjonowania poprzednich edycji Fashion Week Poland.

O Fashion Week Poland

Już po raz szósty w Łodzi, w dniach 18-22 kwietnia 2012 r. odbędzie się Fashionphilosphy Fashion Week Poland. Ideą projektu jest prezentacja premierowych kolekcji polskich projektantów. W kwietniowej edycji zostaną pokazane trendy na sezon jesień-zima 2012/2013.

Główną areną wydarzenia jest Łódź, miasto od dawna związane z przemysłem odzieżowym, silnie wiążącym swoją strategię rozwoju z branżą modową. Polski Tydzień mody ponownie będzie zlokalizowany na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ul. Tymienieckiego 22/24) mieszczącej się w zabytkowym kompleksie Księży Młyn, w niedalekiej odległości
od centrum miasta.

A to już wiesz?  Niezależni producenci oprogramowania będą mogli oferować własne rozwiązania dla Sage X3 oraz innych produktów globalnych

FashionPhilosophy to również wystawa eksperymentalnej fotografii Young Fashion Photographers Now, przegląd filmów Fashion Film Festival oraz szkolenia Let Them Know kształtujące świadomość branży mody w zakresie biznesu i PR.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland to projekt organizowany we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi. Oficjalnym partnerem medialnym wydarzenia jest magazyn ELLE, a głównym sponsorem marka Orsay. Rejestracja mediów, gości oraz uczestników szkoleń ruszy w pierwszych dniach marca.

Więcej na: www.fashionweek.pl

O firmie Sharp

Firma Sharp istnieje na rynku od 100 lat. Od samego początku nieustannie doskonali się, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Tradycja i doświadczenie stały się kluczem do sukcesu firmy. Sharp jest liderem w dziedzinie modułów ciekłokrystalicznych i technologii cyfrowej, która kształtuje trendy w elektronice przyszłości. Sharp Electronics Poland posiada w swojej ofercie najszersze i najbardziej zaawansowane linie produktów elektroniki konsumenckiej, w tym najnowocześniejsze telewizory LCD – Sharp AQUOS Quattron 3D, sprzęt audio-video, projektory, monitory LCD i urządzenia technologii informacyjnych. Oddział firmy w Polsce oferuje klientom także najwyższej klasy sprzęt AGD: chłodziarko–zamrażarki, kuchnie mikrofalowe, oczyszczacze powietrza i klimatyzatory.

Więcej informacji:

www.sharp.pl
www.facebook.com/SharpPoland
www.youtube.com/user/SharpEurope

źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Sharp partnerem technologicznym Fashion Week Poland po raz drugi technologie, media/marketing/reklama - Warszawa 18.04.2012r.
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy