Data publikacji: 18.04.2012
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sharp partnerem technologicznym Fashion Week Poland po raz drugi
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Warszawa 18.04.2012r.
Warszawa 18.04.2012r. – Najnowsze telewizory, projektory i odtwarzacze Blu-ray firmy Sharp wspierać będą już po raz drugi najważniejsze modowe wydarzenie w Polsce – Fashion Week Poland. Tegoroczna edycja to pokazy najnowszych trendów i kolekcji na sezon jesienno-zimowy 2012/2013. Impreza odbywać się będzie w dniach 18-22 kwietnia (czwartek-niedziela) na terenie ŁSSE- Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Tymienieckiego 22/24.
„Fashion Week Poland to wydarzenie, które kreuje polski rynek mody w myśl światowych trendów” – powiedziała Dorota Seweryniak, PR Manager w firmie Sharp. „FashionPhilosophy wyznacza kierunki dla rynku mody oraz umożliwia młodym projektantom start na międzynarodowej arenie. Wierzymy, że nowoczesne technologie to także bardzo ważny element, który pomaga w tym starcie. Chcemy być obecni przy takich inicjatywach“- dodała Seweryniak.
Sprzęt firmy Sharp posłuży do uatrakcyjnienia pokazów mody. Będzie je można oglądać nie tylko na scenie głównej, ale także na doskonałej jakości ekranach telewizorów Sharp – zwiększając tym samym wrażenia audiowizualne towarzyszące takim wydarzeniom. Ponadto odtwarzacze Blu-ray i ekrany Sharp będą wykorzystywane do relacjonowania poprzednich edycji Fashion Week Poland.
O Fashion Week Poland
Już po raz szósty w Łodzi, w dniach 18-22 kwietnia 2012 r. odbędzie się Fashionphilosphy Fashion Week Poland. Ideą projektu jest prezentacja premierowych kolekcji polskich projektantów. W kwietniowej edycji zostaną pokazane trendy na sezon jesień-zima 2012/2013.
Główną areną wydarzenia jest Łódź, miasto od dawna związane z przemysłem odzieżowym, silnie wiążącym swoją strategię rozwoju z branżą modową. Polski Tydzień mody ponownie będzie zlokalizowany na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (ul. Tymienieckiego 22/24) mieszczącej się w zabytkowym kompleksie Księży Młyn, w niedalekiej odległości
od centrum miasta.
FashionPhilosophy to również wystawa eksperymentalnej fotografii Young Fashion Photographers Now, przegląd filmów Fashion Film Festival oraz szkolenia Let Them Know kształtujące świadomość branży mody w zakresie biznesu i PR.
FashionPhilosophy Fashion Week Poland to projekt organizowany we współpracy z Urzędem Miasta Łodzi. Oficjalnym partnerem medialnym wydarzenia jest magazyn ELLE, a głównym sponsorem marka Orsay. Rejestracja mediów, gości oraz uczestników szkoleń ruszy w pierwszych dniach marca.
Więcej na: www.fashionweek.pl
O firmie Sharp
Firma Sharp istnieje na rynku od 100 lat. Od samego początku nieustannie doskonali się, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Tradycja i doświadczenie stały się kluczem do sukcesu firmy. Sharp jest liderem w dziedzinie modułów ciekłokrystalicznych i technologii cyfrowej, która kształtuje trendy w elektronice przyszłości. Sharp Electronics Poland posiada w swojej ofercie najszersze i najbardziej zaawansowane linie produktów elektroniki konsumenckiej, w tym najnowocześniejsze telewizory LCD – Sharp AQUOS Quattron 3D, sprzęt audio-video, projektory, monitory LCD i urządzenia technologii informacyjnych. Oddział firmy w Polsce oferuje klientom także najwyższej klasy sprzęt AGD: chłodziarko–zamrażarki, kuchnie mikrofalowe, oczyszczacze powietrza i klimatyzatory.
Więcej informacji:
www.sharp.pl
www.facebook.com/SharpPoland
www.youtube.com/user/SharpEurope
źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama