BIZNES Edukacja

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office
Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych

Data publikacji: 2017-10-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office
Kategoria: BIZNES, Edukacja

Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych metod.

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office BIZNES, Edukacja - Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych metod.

Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych metod. Już 25 października o godzinie 18:00, w przestrzeni coworkingowej w CH-R Sukcesja w Łodzi, odbędą się warsztaty na temat technik sprzedaży i obsługi klienta.

Kupujący chętniej decydują się na produkty marki, którą mogą polecić znajomym. Cenią również bezproblemową transakcję oraz sprawną obsługę[1]. Mając na uwadze te aspekty, sprzedawcy powinni dostosować do nich swoje działania.

Już w środę, 25 października o godzinie 18:00 w Smart Office w Sukcesji, łódzcy przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w warsztatach ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Podczas spotkania dowiedzą się jak rozpoznać, czego klient oczekuje od sprzedawcy, jakie są motywy jego zachowań oraz jak komunikować się z nim w sposób uczciwy, naturalny i spokojny.

Warsztaty poprowadzi Maciej Żarys, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Trenerów „Wszechnicy” Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada czwarty stopień trenerski według norm EQF. W swojej  karierze kierował sprzedażą  głównie w sektorze B2B.

Smart Office to przestrzeń coworkingowa w CH-R Sukcesja, gdzie można skorzystać z darmowego Wi-Fi i sprzętu biurowego. Goście mogą wykorzystywać jego potencjał do rozwijania własnych firm oraz uczestnictwa w warsztatach biznesowych. W Smart Office będą regularnie odbywać się wydarzenia skierowane do łódzkiej branży kreatywnej – #PodwieczorekwŁodzi.

 

Zapisy pod adresem: https://662747-1.evenea.pl/

 

A to już wiesz?  Student po obronie gotowy do pracy?

[1]https://web.facebook.com/demotywatory/photos/a.409010731930.190010.191264696930/10154953598996931/?type=3&theater

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office BIZNES, Edukacja - Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych metod.
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy