media Technologie

Start kampanii promującej Samsung GALAXY S 4

Start kampanii promującej Samsung GALAXY S 4
26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S 4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego

Data publikacji: 29.04.2013
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Start kampanii promującej Samsung GALAXY S 4
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama

26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S 4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego n

26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S 4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego niezwykle zaawansowanego telefonu, który stworzono po to, żeby przybliżyć świat i pomóc każdemu w radzeniu sobie z coraz bardziej intensywnym stylem życia. Ten etap ogólnopolskiej kampanii wspierającej działania sprzedażowe potrwa do końca sierpnia.

Samsung GALAXY S 4 to smartfon, który zachwyca bogactwem nowych funkcji i rozwiązań. Telefon ten sprawia, że dzielenie się każdą chwilą życia jest jeszcze łatwiejsze, a urządzenie staje się prywatnym asystentem pomagającym utrzymać kontakt z rodziną i przyjaciółmi. Dzięki temu łatwiej nam nawiązywać i pielęgnować najważniejsze dla nas relacje. Nowy telefon zwraca uwagę swoim wyglądem i harmonią kształtów. Większy wyświetlacz, nowa, większa bateria i bardzo wąska ramka tworzą doskonałe i funkcjonalne urządzenie.

Kampania promująca GALAXY S 4 obejmie bardzo szeroką grupę mediów. Reklama pojawi się w magazynach drukowanych z grup business, lifestyle, fitness, sport i innych. Działania internetowe obejmą swym zasięgiem kilkaset serwisów i portali internetowych, między innymi Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, WP.pl, O2.pl, Pudelek, Youtube.com, serwisy Google i wiele innych. Komunikacja obejmie też serwisy społecznościowe m.in. Facebook, blogosferę oraz serwisy e-commerce: Allegro, Ceneo.pl i Skąpiec.pl. Wielkoformatowe plakaty pojawią się w największych miastach i na lotniskach.

Kampania Samsung GALAXY S 4 obejmie też prezentacje w GALAXY Studio w galeriach handlowych w całej Polsce, specjalnie przygotowane, jeżdżące Mobile GALAXY Studio, które pojawi się w większości miast i wakacyjne Samsung Summer Zones w głównych nadbałtyckich kurortach.

Na potrzeby kampanii powstały także spoty reklamowe, które będą emitowane w kinach w całej Polsce i największych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN i innych. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.

A to już wiesz?  Samsung prezentuje pierwsze moduły pamięci 20 nm 6Gb LPDDR3 Mobile DRAM

Materiały drukowane do kampanii opracowała agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Start kampanii promującej Samsung GALAXY S 4 technologie, media/marketing/reklama - 26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S 4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego n
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy