Data publikacji: 18.08.2015
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Steven Klein tworzy kampanię dla Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie. W stworzeniu awangardowej kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów marki Samsung – Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5, zostali też zaangażowani: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.
Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie. W stworzeniu awangardowej kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów marki Samsung – Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5, zostali też zaangażowani: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.
Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5 to najnowsze, najbardziej innowacyjne smartfony marki Samsung. Galaxy S6 edge+ posiada wyświetlacz o podwójnych krawędziach pozwalających na uzyskanie niezwykłych wrażeń multimedialnych, a Galaxy Note5 przenosi wielozadaniowość telefonu komórkowego na nowy poziom. Z okazji premiery urządzeń, marka Samsung nawiązała współpracę ze słynnym fotografem mody Stevenem Kleinem oraz dyrektorem kreatywnym V Agency Stephenem Ganem. Efektem kooperacji jest kampania zdjęciowa, której gwiazdami są modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju.
W kreatywnej koncepcji kampanii zdjęciowej położono nacisk na takie elementy, jak: dwustronnie zakrzywiony wyświetlacz, udoskonalone aparat fotograficzny i kamerę, wspomagający kreatywność rysik S Pen oraz technologie szybkiego ładowania przewodowego i bezprzewodowego. Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna.
1 / 4
Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu, pasjonuje się fotografią. Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię – powiedziała Hadid. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale – sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń.
Sesja zdjęciowa dla Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5 jest dostępna na stronie http://www.samsungmobilepress.com/unpacked2015ep2/Lookbook
Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5 występują w wersjach z pamięcią 32 GB lub 64 GB oraz w kilku wersjach kolorystycznych: białej (White Pearl), czarnej (Black Sapphire), złotej (Gold Platinum) i srebrnej (Silver Titanium).
źródło: Biuro Prasowe Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama
