Data publikacji: 06.07.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świeżość jak z ogrodu. 3x dłużej – nowa kampania Amica
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie
Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że dzięki nowoczesnym rozwiązaniom można przedłużyć świeżość warzyw i owoców nawet trzykrotnie. Wysoka jakość, dedykowane pojemniki do przechowywania poszczególnych produktów oraz technologia No Frost ułatwiają codzienne życie użytkowników i pozwalają im zaoszczędzić czas i pieniądze ponieważ zakupiona żywność na dłużej zachowuje świeżość oraz smak.
Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że dzięki nowoczesnym rozwiązaniom można przedłużyć świeżość warzyw i owoców nawet trzykrotnie. Wysoka jakość, dedykowane pojemniki do przechowywania poszczególnych produktów oraz technologia No Frost ułatwiają codzienne życie użytkowników i pozwalają im zaoszczędzić czas i pieniądze ponieważ zakupiona żywność na dłużej zachowuje świeżość oraz smak.
Kampania promocyjna Amica prezentuje najnowszą linię lodówek Amica Vit Line, które pozwalają utrzymać świeżość warzyw i owoców 3 x dłużej. Rozwiązaniami, na które położono szczególny nacisk są pojemnik Vit Control Plus z tacą Fresh Pad umożliwiający regulację poziomu wilgotności w zależności od rodzaju przechowywanych produktów oraz technologia No Frost, dzięki której lodówki nie trzeba rozmrażać.
Zintegrowane działania reklamowe obejmują obecność w telewizji, prasie, Internecie i social mediach oraz outdoorze. Lodówki Amica będzie można zobaczyć na bilbordach sponsorskich m.in. w porannym paśmie w programie Dzień Dobry TVN oraz przy prognozie pogody (prime time). W największych portalach internetowych wyświetlane będą duże, wizerunkowe formaty promocyjne ściśle targetowane pod konkretne grupy osób. Na portalach poświęconych tematyce kuchni, lifestyle oraz home&garden pojawią się formaty interaktywne kierujące do stworzonego na potrzeby kampanii landing page.
W serwisach WP oraz Interia zostaną stworzone sekcje specjalne z artykułami oraz konkursami dla czytelników. Działania reklamowe otrzymają również intensywne wsparcie PR i ePR w postaci artykułów kontekstowych na popularnych portalach lifestylowych, kulinarnych i urodowych.
1 / 5
Działania w telewizji i Internecie będą wspierane kampanią w prasie i obejmują prestiżowe tytuły lifestylowe o dużym zasięgu.
Kampania obejmuje także szerokie działania w social media na platformach takich jak Facebook, Instagram czy YouTube, prowadzone we współpracy z blogerami podejmującymi tematykę kulinarną, zdrowego odżywiania oraz lifestyle. Blogerzy podejmą „wyzwanie świeżości”, podczas którego zamienią jeden posiłek dziennie na sałatkę ze świeżych warzyw i owoców. Do podjęcia wyzwania będą również zachęcać swoich czytelników.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications. Za kreację reklamy telewizyjnej oraz za realizację kampanii online odpowiada agencja VMR.
źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie
