BIZNES Edukacja

„Twoja firma w Social Media” – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego

„Twoja firma w Social Media” – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego
Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka "Twoja firma w Social Media", czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich

Data publikacji: 2016-02-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Twoja firma w Social Media” – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego
Kategoria: BIZNES, Edukacja

Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka "Twoja firma w Social Media", czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.

„Twoja firma w Social Media” – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego BIZNES, Edukacja - Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka "Twoja firma w Social Media", czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Twój czas – nie pieniądze

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko… skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?

Efektywnie w Social Media

„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość poparta przykładami z polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czynnik książkę doskonałym przewodnikiem dla  marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich firm.

Dlaczego książka?

Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić – mówi autor Marcin Żukowski. Ta  forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie
i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne – dodaje.

Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe
i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.

A to już wiesz?  Odpowiedzialna firma dba o edukację klienta

Książka jest do nabycia na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej Onepress oraz
w innych, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej.

Twój czas – nie pieniądze

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko… skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?

Efektywnie w Social Media

„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość poparta przykładami z polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czynnik książkę doskonałym przewodnikiem dla  marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich firm.

Dlaczego książka?

Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić – mówi autor Marcin Żukowski. Ta  forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie
i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne – dodaje.

Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe
i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.

A to już wiesz?  AZiR.edu.pl: Czy warto ciągle się uczyć, dla kogo studia prawnicze?

Książka jest do nabycia na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej Onepress oraz
w innych, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Twoja firma w Social Media” – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego BIZNES, Edukacja - Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka "Twoja firma w Social Media", czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy