Data publikacji: 07.11.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Weź udział w Ericsson Innovation Awards 2015 i wygraj 25 tysięcy euro
Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Konkurs dla studentów z całego świata
Zespoły 2-4 osobowowe
Nagroda główna to 25 tys. euro, druga nagroda: 10 tys. euro; trzecia nagroda: 5 tys. Euro.
Masz głowę pełną pomysłów i ręce gotowe do pracy? Wymyśl innowację w obszarze szeroko rozumianej edukacji i zgłoś swój pomysł w konkursie Ericsson Innovation Awards 2015. Pokaż światu, że mógłby się od ciebie wiele nauczyć!
Tematem tegorocznej edycji Ericsson Innovation Awards jest „uczenie się”. Nauka w najszerszym sensie: jak można ułatwić dostęp do edukacji? Jakich narzędzi potrzebujemy, gdy uczenie się przez całe życie staje się koniecznością? Jakie są nowe narzędzia i metodologie, które można wykorzystać w edukacji online. Masz pomysł na naukę w przyszłości?
Do 26 listopada firma Ericsson czeka na rejestracje zespołów składających się z od 2 do 4 osób. W konkursie mogą brać udział studenci z całego świata. Właścicielami wszystkim innowacji zgłoszonych w koknursie pozostają ich autorzy.
Podejmij wyzwanie!
Więcej informacji
Kontakt
Nagrody:
Pierwsza nagroda: 25000 EUR
Druga nagroda: 10000 EUR
Trzecia nagroda: 5000 EUR
Wszyscy finaliści i półfinaliści dostaną możliwość udziału w rozmowie kwalifikacyjnej na staż lub permanentne zatrudnienie w firmie Ericsson
LinkedIn – rekomendacje i odznaki zwycięzców od firmy Ericsson
Ważne daty:
15 października – 26 listopada: Faza 1 – konstytuowanie się zespołów i rejestrowanie drużyn
26 listopada – 3 grudnia: Składanie prac, Faza 1. Upload wszystkich prac poprzez narzędzie zgłoszeniowe.
26 listopada – 5 stycznia: Otwarte głosowanie i ewaluacja w firmie Ericsson.
12 stycznia: ogłoszenie półfinalistów
12 stycznia – 20 lutego Faza 2 – przygotowanie makiet, szkicy, etc.
20 lutego – 26 lutego: Składanie prac, Faza 2. Upload wszystkich prac poprzez narzędzie zgłoszeniowe.
20 lutego – 13 marca: Okres ewaluacji
16 marca: Ogłoszenie finalistów
15 kwietnia: Ceremonia wręczenia nagród
źródło: Biuro Prasowe Ericsson Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama