nowe produkty Technologie usługi

Zaprogramowana jakość pralek Amica

Zaprogramowana jakość pralek Amica
Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość oraz szeroka gama funkcji dają możliwość wyboru pralki idealnie w zależności od ich stylu

Data publikacji: 23.09.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaprogramowana jakość pralek Amica
Kategoria: nowe produkty, usługi, technologie

Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość oraz szeroka gama funkcji dają możliwość wyboru pralki idealnie w zależności od ich stylu życia.

Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość oraz szeroka gama funkcji dają możliwość wyboru pralki idealnie w zależności od ich stylu życia.

W ramach działań komunikacyjnych Amica zwraca uwagę konsumentów na funkcjonalność ale też trwałość i solidność wykonania sprzętów dzięki zastosowaniu silnika Logic Drive oraz skutecznie chroniącej przed korozją i zniszczeniami obudowie.

– Projektując i tworząc nasze urządzania robimy to z myślą o indywidualnych potrzebach konsumentów. Dowodem tych starań jest jakość oraz szeroki zakres funkcji dostępnych w modelach pralek pozwalających na optymalne wybranie urządzenia tak, by korespondowało z rzeczywistymi potrzebami użytkowników – mówi Wioleta Wróbel Marketing Communication Manager Amica.

Zintegrowana kampania reklamowa Amica obejmuje głównie działania w Internecie i social media. W największych portalach internetowych takich jak onet.pl, gazeta.pl czy wp.pl wyświetlane są duże, wizerunkowe formaty promocyjne. Na portalach poświęconych tematyce podróży, lifestyle, parentingu i sportu, będą pojawiać się artykuły poradnicze i kontekstowe dotyczące prania oraz dopasowania pralki pod kątem ilości użytkowników, stylu życia i aranżacji wnętrza.

Działania w social media prowadzone są na takich platformach jak na FB, Instagram, YouTube czy Pinterest, przy wykorzystaniu głównie materiałów video. Spoty reklamowe można również zobaczyć na platformie VOD przy programach dotyczących podróży czy tematyki parentingowej. Specjalne aktywności w mediach społecznościowych będą oznakowane hasztagiem  #dobranapara.

A to już wiesz?  Bose wprowadza na rynek słuchawki QuietComfort 25

W ramach  współpracy z mediami technologicznymi, przeprowadzone zostaną testy pralek pod katem funkcjonalności użytkowania, solidności oraz wykorzystanych technologii.

Za  realizację kampanii online i przygotowanie materiałów video odpowiada agencja VMR,a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Kampania potrwa do końca października.

źródło: Biuro Prasowe Amica Wronki S.A.
Załączniki:
Zaprogramowana jakość pralek Amica nowe produkty, usługi, technologie - Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość oraz szeroka gama funkcji dają możliwość wyboru pralki idealnie w zależności od ich stylu życia.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy