Data publikacji: 04.09.2017
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość gier edukacyjnych
Kategoria: internet, kultura, sztuka, rozrywka
Jak do tej pory świat mobilnych gier edukacyjnych został w dużej mierze zamknięty. Kwestie dotyczące jakości i szybkości, wszechobecność niewłaściwych reklam i brak zaufanego zabezpieczenia sprawiły, że dzieci nie mogły znacząco korzystać z gier mobilnych w celu zwiększenia ich nauki.
Jednak rozwiązania tych problemów są już możliwe. Naukowcy z Laboratorium Badań i Innowacji 5G w King's College w Londynie wraz z firmą Ericsson i dostawcą aplikacji do gier, Rooplay, pracują nad zakłóceniami w grach mobilnych, wykorzystując przełomową technologię, aby uzyskać wymierne korzyści społeczne dla dzieci i ich rodziców.
Zespół bada, w jaki sposób 5G może zmienić gry, znacznie redukując szybkość i problemy związane z pamięcią, tworząc bezpieczne, wolne od reklam środowisko pracy poprzez technologię curation i cloud. Otwierają się możliwości edukacji umożliwiająca dzieciom dostęp do aktualnych i wysokiej jakości treści na całym świecie, szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Play
00:00
Wycisz
Pełny ekran
Play
źródło: Biuro Prasowe Ericsson Sp. z o.o.
Załączniki:
Hashtagi: #internet #kultura, sztuka, rozrywka
