Data publikacji: 03.04.2014
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sharp sponsorem turnieju tenisowego BNP Paribas Katowice Open 2014
Kategoria: wydarzenia, sport
Firma Sharp jest jednym ze sponsorów rozpoczynającego się 7 kwietnia turnieju tenisowego WTA – BNP Paribas Katowice Open 2014. W zawodach wystartuje blisko 30 tenisistek, wśród których niekwestionowaną faworytką będzie Agnieszka Radwańska.
Firma Sharp jest jednym ze sponsorów rozpoczynającego się 7 kwietnia turnieju tenisowego WTA – BNP Paribas Katowice Open 2014. W zawodach wystartuje blisko 30 tenisistek, wśród których niekwestionowaną faworytką będzie Agnieszka Radwańska.
BNP Paribas Katowice Open 2014 rozgrywany będzie w dniach 7 – 13 kwietnia i odbędzie się w katowickim Spodku. Turniej wpisuje się w grafik WTA, zastępując imprezę organizowaną dotąd w Kopenhadze. Organizatorem zawodów jest spółka SOS Music. Lista zgłoszonych do turnieju tenisistek zamyka się na 99 miejscu rankingu WTA. Czyni to z turnieju w Katowicach wyjątkowo interesujący spektakl sportowy. Firma Sharp z dumą przyłącza się do tego wydarzenia.
Sharp, jako sponsor BNP Paribas Katowice Open 2014, wspiera organizatorów sprzętem elektronicznym. 50-calowe telewizory Sharp stanowić będą oprawę wizualną turnieju, umożliwiając między innymi śledzenie na bieżąco wyników rozegranych meczów.
– Sharp Electronics to firma aktywnie wspierająca sport. Głównym powodem, oprócz chęci uczestniczenia marki w niecodziennych przedsięwzięciach, jest naturalny związek pomiędzy dużymi i ważnymi imprezami sportowymi, a zainteresowaniem widzów, zwłaszcza tych śledzących zmagania sportowców przed telewizorami. Dla Sharp ta kategoria telewizorów jest jedną z najważniejszych w portfolio firmy. Skojarzenia pomiędzy emocjonującym wydarzeniem sportowym a telewizorem, zwłaszcza z dużym ekranem i znakomitej jakości obrazem jest niemal nierozerwalne. Właśnie w czasie trwania dużych imprez sportowych notujemy wzrost zainteresowania naszymi telewizorami. Mamy nadzieję, że tak ciekawa impreza, jak turniej w Katowicach przykuje uwagę wielu kibiców. W kontekście zbliżających się Mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii, już dziś, przy okazji BNP Paribas Katowice Open 2014, mogą oni skusić się na nowy, duży telewizor Sharp. – powiedział Cezary Urynowicz, Marketing Manager Sharp Electronics Eastern Europe.
Sponsoring najważniejszych wydarzeń sportowych jest jednym z globalnych posunięć firmy Sharp, mającym na celu wzmocnienie jej obecności na rynkach poza Japonią – w szczególności w Europie, w której prowadzona jest blisko jedna trzecia zagranicznych przedsięwzięć firmy. Od kilku lat Sharp jest sponsorem tytularnym zawodowej drużyny kolarskiej Garmin Sharp. W latach 2011 – 2013 jako Oficjalny Partner UEFA sponsorował szereg turniejów piłkarskich, w tym odbywające się w Polsce i na Ukrainie UEFA EURO 2012™.
źródło: Biuro Prasowe Sharp
Załączniki:
Hashtagi: #wydarzenia #sport