Internet nowe produkty usługi

ZyXEL rozszerza usługę „Next Business Day Service + 1”

ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day + 1. Opcja gwarantuje, że w przypadku wystąpienia problemu z produktem, użytkownik otrzyma urządzenie zastępcze do 48 godzin od momentu zgłoszenia, na czas usunięcia usterki. Usługa NBD+1 nie oznacza dodatkowych kosztów dla klientów, ponieważ została zagwarantowana w cenie

Data publikacji: 08.06.2011
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZyXEL rozszerza usługę „Next Business Day Service + 1”
Kategoria: nowe produkty, usługi, internet

ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day + 1. Opcja gwarantuje, że w przypadku wystąpienia problemu z produktem, użytkownik otrzyma urządzenie zastępcze do 48 godzin od momentu zgłoszenia, na czas usunięcia usterki. Usługa NBD+1 nie oznacza dodatkowych kosztów dla klientów, ponieważ została zagwarantowana w cenie produktu.

ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day + 1. Opcja gwarantuje, że w przypadku wystąpienia problemu z produktem, użytkownik otrzyma urządzenie zastępcze do 48 godzin od momentu zgłoszenia, na czas usunięcia usterki. Usługa NBD+1 nie oznacza dodatkowych kosztów dla klientów, ponieważ została zagwarantowana w cenie produktu.

Producent rozszerza swoją usługę na przełączniki z linii ZyXEL GS2200 oraz XGS, a także firewalle linii ZyWALL USG 100/ 200/ 300/1000/2000. Usługa będzie aktywna od 1. czerwca 2011 r.

Bezpłatny serwis do 48 godzin

Usługa serwisowa NBD+1 jest bezpłatna. Wystarczy, że klient za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu złoży odpowiedni wniosek. Z usługi tej można korzystać w okresie objętym gwarancją oferowaną przez ZyXEL standardowo na pięć lat na rynku polskim. Klient, w razie wystąpienia problemu z jego urządzeniem, zyskuje możliwość otrzymania produktu zastępczego w czasie do 48 godzin, (jeżeli wniosek został złożony do południa).

Usługa NBD+1 dotyczy wybranych urządzeń ZyXEL (kluczowe produkty infrastruktury). Pełny wykaz produktów objętych usługą serwisową znajduje się na stronie producenta: www.zyxel.pl.

NBM – Więcej niż NBD

Na cele projektów i aplikacji, dla których usługa NBD+1 nie jest rozwiązaniem wystarczającym (eksploatacja całodobowa, np. linie produkcyjne), ZyXEL oferuje indywidualne wsparcie serwisowe – Next Business Minute. Klient objęty taką usługą w przypadku awarii otrzymuje produkt zastępczy bezzwłocznie, w cenie projektu lub z dużym rabatem.

A to już wiesz?  Ericsson zdobywa kontrakt na komercyjną sieć 5G dla koreańskiego operatora KT

###

Informacje o ZyXEL Communications

Firma ZyXEL Communications powstała w 1989 r., a swoją siedzibę ma na Tajwanie. Jest wiodącym dostawcą kompletnych rozwiązań dostępu szerokopasmowego. Od czasów, gdy była jednym z pierwszych producentów modemów, przeszła wiele przekształceń zgodnie z potrzebami dynamicznie zmieniającej się branży sieciowej. Współcześnie ZyXEL jest jedną z niewielu firm na świecie, mających w swojej ofercie kompletne rozwiązania sieciowe dla operatorów telekomunikacyjnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji, a także dla cyfrowego domu, dopasowanych do wielu różnych scenariuszy wdrożeniowych. Rozwiązania telekomunikacyjne obejmują przewodowy i bezprzewodowy sprzęt sieciowy, sieciowe urządzenia abonenckie oraz przełączniki klasy operatorskiej. W ofercie dla MŚP oraz korporacji znajdują się m.in. zintegrowane bramy bezpieczeństwa (Unified Security Gateway), przełączniki LAN, WLAN oraz telefonia IP. Na potrzeby cyfrowego domu ZyXEL proponuje urządzenia do łączności sieciowej i rozwiązania multimedialne.

Firma zatrudnia 3200 osób i ma dystrybutorów w 70 krajach, docierając do ponad 150 rynków regionalnych. W skład ZyXEL Communications wchodzi 29 spółek zależnych i biur handlowych, a także trzy centra badawczo-rozwojowe na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://zyxel.pl.

źródło: Biuro Prasowe ZYXEL
Załączniki:
ZyXEL rozszerza usługę „Next Business Day Service + 1” nowe produkty, usługi, internet - ZyXEL Communications, stale podnosząc jakość usług serwisowych dla swoich klientów, rozbudowuje usługę Next Business Day + 1. Opcja gwarantuje, że w przypadku wystąpienia problemu z produktem, użytkownik otrzyma urządzenie zastępcze do 48 godzin od momentu zgłoszenia, na czas usunięcia usterki. Usługa NBD+1 nie oznacza dodatkowych kosztów dla klientów, ponieważ została zagwarantowana w cenie produktu.
Hashtagi: #nowe produkty, usługi #internet

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy